RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
merhaba

almadan birkaç sorum olacak

uzun yol yapınca herhangi bir sorunu rahatsızlığı varmı
+10.000-20.000 km ye gelmiş olanlar motorları ne durumda?
fren performansı ybr-apache-cbf ile kıyasla nasıl
birde şanzıman nasıl?vites geçişleri,hissi,vitesten atması problemi gibi sorunlar

bunlar hakkında tecrübesi olanlar?
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
merhaba

almadan birkaç sorum olacak

uzun yol yapınca herhangi bir sorunu rahatsızlığı varmı
+10.000-20.000 km ye gelmiş olanlar motorları ne durumda?
fren performansı ybr-apache-cbf ile kıyasla nasıl
birde şanzıman nasıl?vites geçişleri,hissi,vitesten atması problemi gibi sorunlar

bunlar hakkında tecrübesi olanlar?

2. sorun benim aldıgım bayide 40.000 km de bir tane vardı hala tek parça halindeydi biniyorlar yani :)
3. sorun ybr apache cbf ye bindim ama kullanmadım frenleri güzel tutuyor bence :)
4. sorun vites geçişleri ilk aldığında sert oluyor ama kullandıkça tık tık geçiyor zaten vites göstergesi var :)

1. sorunu daha tecrubeliler cevaplasın.

Şunu da söylemek isterim bu fiyatlarla alacağın motorlardan çok lüks bekleme çünkü bunlar çok basit sistemler üzerine kurulmuş motorlar bir kampana fren
arızalanır tutmaz olur yada viteste sorun yaşarsın motoru biraz alıştırırsın düzelir. Özet olarak fiyatına göre şekli şemeli kullanımı güzel alırsan video foto paylaş :)
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Motorum şuan 860km'de. Tek seferde en fazla 50km yol gittim. 50 km'den sonra bırak rahatsızlık hissetmeyi, gülerek indim motordan. :)

Şanzıman olarak da şuan gayet düzgün, ilk aldığımda vardı sertlik hafif ama hem ben acemiydim hem motor yeni. İlk yağ değişiminden sonra vitesler ve motor inanılmaz derecede rahatladı öyle söyliyim. YBR ve CBF kullanmadığım için kıyaslayamayacağım ama parça kalitesi bakımından kötü bir motor değil buna emin olabilirsin.

Aküsünden lastiklerine, ampüllerinden zincirine en kaliteli malzemeler kullanıldığına bizzat şahit oldum. Fabrika çıkış zinciri bile oringli zincir, far ampülü osram vs. birsürü güzelliği var. Şahsen kullandıkça daha çok seviyorum motorumu. :)
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
bende bu motora hayran kaldım cok hoşuma gitti açıkcası ama 2 model arasında kaldım
kuba XCG150 ve rks titanic 150
aralarında 1300 tl gibi bi fark var
kararsız kaldım
kullanan arkadaslar rks nasıl bir motor memnunmusunuz performasından
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
XCG150'yi kafa förünüşü olarak titanic'e benzetmişler biraz bence. Sonuçta RKS ile Kuba arasında bir bağlantı var. :)

Ancak performans, malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi bakımından RKS'ye yanaşabileceğini ummuyorum. :thumleft:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Bugün akşam okuldan çıktıktan sonra eve geldim, motorumu yıkadım ve bir video çekmeye karar verdim.

Arada sırada slalom çalışıyorum ama ilk defa video çektim. Bundan sonraki videoları hd çekmeyi planlıyorum. İ

İlk videom olduğundan dolayı da hatalarımı maruz görün lütfen :)

 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
Mustafa abi gel 200'ü satınca bi supermoto al
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=67

Bu model acayip hoşuma gitti. :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/ER6n/ER6n.html
Bence düşüncen çok güzel :D Supermoto güzelde ,
Süpersport bana plastik yığını gibi geliyor :D
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
1
parasına gre kallitesi iyi ben kullanıyorum memnunum önceden ybr kullanıyordum ybr ye gre fena sayılmaz,
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
1
kendim motorsiklet ustasıyım titanic 150 aldım çok rahat titreşimsiz süspansıyon kalkıs falan 10 numara özellikle dengesini çok sevdim ustune binince kaliteli bir motora bindiğini hissediyorsun 10 üzerinden 8 verdim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
kendim motorsiklet ustasıyım titanic 150 aldım çok rahat titreşimsiz süspansıyon kalkıs falan 10 numara özellikle dengesini çok sevdim ustune binince kaliteli bir motora bindiğini hissediyorsun 10 üzerinden 8 verdim

Hadi ateizler bunu da açıklayın, ustamız da oldu aramızda :) :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst