- Katılım
- 25 Şub 2013
- Mesajlar
- 1,085
merhaba
almadan birkaç sorum olacak
uzun yol yapınca herhangi bir sorunu rahatsızlığı varmı
+10.000-20.000 km ye gelmiş olanlar motorları ne durumda?
fren performansı ybr-apache-cbf ile kıyasla nasıl
birde şanzıman nasıl?vites geçişleri,hissi,vitesten atması problemi gibi sorunlar
bunlar hakkında tecrübesi olanlar?
almadan birkaç sorum olacak
uzun yol yapınca herhangi bir sorunu rahatsızlığı varmı
+10.000-20.000 km ye gelmiş olanlar motorları ne durumda?
fren performansı ybr-apache-cbf ile kıyasla nasıl
birde şanzıman nasıl?vites geçişleri,hissi,vitesten atması problemi gibi sorunlar
bunlar hakkında tecrübesi olanlar?