RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bu küba bayisi nerede yazarsan bende gidebilirim 150 lik varsa..
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
var var 150 likde var Sitesinde Çankırı caddesi Yüba iş hanında olduğu yazıyor ancak ordan taşınmış. Yiba iş merkezinin yanından aşağı inen yolu takip et 200 metre sonra görürsün
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bugün Ankara'da ki Küba Motor bayine gittim 200 lük olanına resmen aşık oldum makine dehşet diyebilirim. Kalın lastikler heybetli duruşu ilk etapta insanı cezbediyor. 150 liğe göre Ön arka disk firen var ayrıca 150 de olmayan yağ soğutma sistemi var 150 nin arka fren Disk jantlar 16" yanılmıyorsam bunun yanında pek bir ufak tefek kalıyor.Kısa bide video çektim ama canlı görmeniz lazım.

http://www.youtube.com/watch?v=ebbcwuLMLYU&feature=youtu.be

eline sağlıkta o nasıl kötü bir kamera :D
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
zaten çalıştığına video çektiğine bile şaşırdım :DD RKS 200 alacam telefona para harcayamam idare edin :)
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
bız onu hesaplamıyoruz son mesajları okumuşsun sen önceki yorumlarda 13 kuruş yaktığını söyleyen var .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------



arka çanta demiri benim satın aldığım yerde var onu bulmak sorun olmaz.

Sagol gazıhan, alayımda motoru inşallah
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Bugün Ankara'da ki Küba Motor bayine gittim 200 lük olanına resmen aşık oldum makine dehşet diyebilirim. Kalın lastikler heybetli duruşu ilk etapta insanı cezbediyor. 150 liğe göre Ön arka disk firen var ayrıca 150 de olmayan yağ soğutma sistemi var 150 nin arka fren Disk jantlar 16" yanılmıyorsam bunun yanında pek bir ufak tefek kalıyor.Kısa bide video çektim ama canlı görmeniz lazım.

http://www.youtube.com/watch?v=ebbcwuLMLYU&feature=youtu.be

arkadasım ben sitesine baktım resimlere bakıyorum ama RKS200 de yağ sogutma radyatörü bir türlü göremedim :silent:

nereye saklamıslar aceba :)

ayrıca yağ sogutma radyatörü olmayan tüm hava sogutmalı motorlar aslında yaglama ile de sogutmalı sayılabilir. ama aracın önünde su sogutmalı olanlardaki gibi yağ radyatörü olan modellerde vardır

http://www.motosiklet.net/forum/mot...250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
örnegin cbf 250 yag sogutma radyatörlü
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
arkadasım ben sitesine baktım resimlere bakıyorum ama RKS200 de yağ sogutma radyatörü bir türlü göremedim :silent:

nereye saklamıslar aceba :)

ayrıca yağ sogutma radyatörü olmayan tüm hava sogutmalı motorlar aslında yaglama ile de sogutmalı sayılabilir. ama aracın önünde su sogutmalı olanlardaki gibi yağ radyatörü olan modellerde vardır

http://www.motosiklet.net/forum/mot...250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
örnegin cbf 250 yag sogutma radyatörlü


04:40 da yağ soğutma karbiratöründen bahsediyor

 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
84
beyaz jant şeridi ceksem çok mu apaçı, çingene tarzı olur. Var mi fikri olan. Bu arada bilmeyen için benim rksnin rengi de beyaz
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
ugur borda yap ben aldim 2 liraya sen alma cok dandik cikti guzel birsey al benim aldigim yapismiyor bile :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boya için Akçalı kullanabilirsiniz.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben egzos a felan kullandım da, boya deyince hemen yazdım :)

öncesini okumadım :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün sizi saat 12 sularında bakanlıkların orada gördüm sanırım bir 200 lük vardı..Doğrumudur :)

yok ben değildim.

12 de çalışıyordum. Öğlen arasında en fazla yakın bir yere öğle yemeğine gideriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst