Bugün Ankara'da ki Küba Motor bayine gittim 200 lük olanına resmen aşık oldum makine dehşet diyebilirim. Kalın lastikler heybetli duruşu ilk etapta insanı cezbediyor. 150 liğe göre Ön arka disk firen var ayrıca 150 de olmayan yağ soğutma sistemi var 150 nin arka fren Disk jantlar 16" yanılmıyorsam bunun yanında pek bir ufak tefek kalıyor.Kısa bide video çektim ama canlı görmeniz lazım.
http://www.youtube.com/watch?v=ebbcwuLMLYU&feature=youtu.be
Bu küba bayisi nerede yazarsan bende gidebilirim 150 lik varsa..
bız onu hesaplamıyoruz son mesajları okumuşsun sen önceki yorumlarda 13 kuruş yaktığını söyleyen var .
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
arka çanta demiri benim satın aldığım yerde var onu bulmak sorun olmaz.
Bugün Ankara'da ki Küba Motor bayine gittim 200 lük olanına resmen aşık oldum makine dehşet diyebilirim. Kalın lastikler heybetli duruşu ilk etapta insanı cezbediyor. 150 liğe göre Ön arka disk firen var ayrıca 150 de olmayan yağ soğutma sistemi var 150 nin arka fren Disk jantlar 16" yanılmıyorsam bunun yanında pek bir ufak tefek kalıyor.Kısa bide video çektim ama canlı görmeniz lazım.
http://www.youtube.com/watch?v=ebbcwuLMLYU&feature=youtu.be
arkadasım ben sitesine baktım resimlere bakıyorum ama RKS200 de yağ sogutma radyatörü bir türlü göremedim :silent:
nereye saklamıslar aceba
ayrıca yağ sogutma radyatörü olmayan tüm hava sogutmalı motorlar aslında yaglama ile de sogutmalı sayılabilir. ama aracın önünde su sogutmalı olanlardaki gibi yağ radyatörü olan modellerde vardır
http://www.motosiklet.net/forum/mot...250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
örnegin cbf 250 yag sogutma radyatörlü
ugur borda yap ben aldim 2 liraya sen alma cok dandik cikti guzel birsey al benim aldigim yapismiyor bile![]()
boya için Akçalı kullanabilirsiniz.
ben egzos a felan kullandım da, boya deyince hemen yazdım
öncesini okumadım![]()
Bugün sizi saat 12 sularında bakanlıkların orada gördüm sanırım bir 200 lük vardı..Doğrumudur![]()