RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Merhaba arkadaslar.rks cruiser 250 nin gidonunu yukselticem fakat gaz,hidrolik,debriyaj kablolarinida yeniden uzun takmam gerekiyo.aranizda bu işlemi yapan varmi,var ise hangi marka model kablolar uyumludur,tavsiyeleriniz nelerdir.
Tekeriniz duz bassin....

@Polo abimiz haklı :) biri yaptıracağını ve alacağı malzemeleri saymıştı diye hatırlıyorum bir 14 15 sayfa geriye gitmen gerekiyor bütün yorumları okumak uzun iş kolay gelsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Kesinlikle yedek parca olayı önemli haklısıniz...bende ondan korkuyorum
..bakalım rks halen aklimin köşesinde ocakta artik ya cruiser ya rks blackstr ya gv250..ama sanırım rkscilerin arasına gelicem :))

Marka olarak hyosung tartışılmadan alınır ama burası Türkiye burada bir şey satın alırken markadan kaliteden çok yedek parçası ve servisi tartışılır :) Bence ülkemizde cruiser motorlarda en fazla satan ve yedek parça olan model cruiser benim gördüğüm yani chooper alacaksan rks iyidir seni ilerde üzmez. Biraz narindir dokunmanı ister o kadar :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Sizinle aynı fikirdeyim. İlaveten,
Hyosung'u turkiye' ye uniteks motor getiriyor ve İzmirdeki tek yetkili bayide motoratel
Uzun bir süre gv250 yi arastirdim. Uniteks motorun AOSB deki fabrikasına kadar gittim. Satis temsilcisi arkadaşla gorusmek istedim ancak karşımda muhatap bulamadim. Enteresandır ki benim gibi bir arkadaş daha vardı yetkili ile gorusmek isteyen. Soyledigine Gore 2 aydır parça bekliyormuş. O genç arkadasimlada pek ilgilenen olmadi. Fazla zaman kaybetmeden motoratel de soluğu aldım. Ancak orasida bana pek güven vermedi. Diyeceğim odur ki hyosung gv250 almayı dusunuyorsaniz, detaylı arastirin.
Esenlikle...
Aynen kardeş RKS'de en azından karşında yetkili seni dinleyen birini bulabiliyorsun ki parça sıkıntı olmuyor duymadım yani ben Kuba'da yaşadım bi ara parça stokta kalmamıştı yurtdışından sipariş verildi getirilecek dendi 15 günde elime ulaştı hyosung iyidir hoştur ama ülkemiz için geçerli değil bu :)Blackster'e yanaş daha bi güzel bence.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
işte bana bu makinanın arka fren diski lazım

Güzel bi istek :) Geçen bayideydim birine daha lazımdı :) bayi merkezle görüştü yurtdışından gelen disklerde bi hata varmış geri göndermişler yenilerini bekliyorlar yurt dışından gelmesi de her halde 1 ayı geçer diye tahmin ediyorum sonuçta 1 tane istemiyorlar kargoyla gelsin gümrükte takılıyordur. Geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Parça bayide yok diye bazı arkadaşlar bulamıyor yani dışarıda aramak istemiyorlar yoksa bütün parçaları bulunur Hyosung ülkemizde biraz zor ama :)

Dedigim gibi ben konunun kendisini de kacirdim ama bence cok kasmaya gerek yok hocam. Parca yoksa disarda arayacaksin, Hyosung diyorsun; kullandigin motorun Turkiye'deki durumunu hic mi bilmiyorsun. Dagitimi firmadan firmaya gece gece p*c oldu. Daha cok beklerler bayide parca. :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Dedigim gibi ben konunun kendisini de kacirdim ama bence cok kasmaya gerek yok hocam. Parca yoksa disarda arayacaksin, Hyosung diyorsun; kullandigin motorun Turkiye'deki durumunu hic mi bilmiyorsun. Dagitimi firmadan firmaya gece gece p*c oldu. Daha cok beklerler bayide parca. :)

Tehlikeli konuşmalar :) Ciddi bişey yok ortada arkadaşlar her markanın bayiisnde parça problemi yaşanır işin üzücü kısmı bu olayın başımıza gelmesi firmaları suçlu buluyoruz ama mantıklı düşününce adamlar para kazanıyor bizden fazla istiyorlardır getirtmeyi. Bütün markalarda bu problemler yaşanıyorsa vardır gümrükle yada yurt dışı ile ilgili bir problem. çok kasmamak gerek :)
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
Mrhaba kankyly.bende gifonu yukselticem ama kablolarda hic pay birakmamislarhang marka model kablo kullandin,tavsiyen nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

Kafan rahatlasında sonucu öğrenelim. :) Disk kilidi ben de düşünüyorum. Motorun çalınacağını hiç sanmıyorum Çanakkale'de, ama kurcalanmasından şüpheleniyorum. Açıkçası ben motorun içine senin kadar girmeyi sevmiyorum, motorun teknik kısmına dair aklımdaki tek şey arızalanan her parçanın yerine Virago üstünden daha kaliteli olanı ile değiştirmek. :) Haftasonu iş için uçakla İstanbul'a gitmiştim, motor havalimanının otoparkında acaip tozlanmış, yarın sabah motoru temizleyeceğim, o sırada 1-2 tane çekip atarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------

Genel görünümler:

http://i.hizliresim.com/b20Lkj.jpg
http://i.hizliresim.com/4knG1q.jpg
http://i.hizliresim.com/J4GOqn.jpg
http://i.hizliresim.com/OZlyVA.jpg

Gidonu 32mm yaptım, orjinal gidondan ekipmanların takılı olduğu son kısmı kesip 32mm'e kaynakla tutturduk, ilerde değişimler olursa diye biraz pay bırakıldı:
http://i.hizliresim.com/5kvGLd.jpg

Orjinal gidonda olduğu gibi kabloları içerden geçirdim:
http://i.hizliresim.com/0kZGlL.jpg
Slm kaanklyk,bende gidonu yukselticem ama kablolarda hic mesafe birakmamislar,kablolarida degistirmem gerekiyor.hangi marka model kablolar uyumlu,sen hagilerini kullandin ?
Tekerin duz bassin
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Tehlikeli konuşmalar :) Ciddi bişey yok ortada arkadaşlar her markanın bayiisnde parça problemi yaşanır işin üzücü kısmı bu olayın başımıza gelmesi firmaları suçlu buluyoruz ama mantıklı düşününce adamlar para kazanıyor bizden fazla istiyorlardır getirtmeyi. Bütün markalarda bu problemler yaşanıyorsa vardır gümrükle yada yurt dışı ile ilgili bir problem. çok kasmamak gerek :)

Yurtdisindan gelen kargolar hakkinda ekstra sikinti oldugunu bir kargo calisanindan duymustum, ohal vs. sebebiyle. Adam fren maneti satmak icin can atmiyor bence emin olabilir, Turkiye'deki esnaftan bahsediyoruz. :)

Slm kaanklyk,bende gidonu yukselticem ama kablolarda hic mesafe birakmamislar,kablolarida degistirmem gerekiyor.hangi marka model kablolar uyumlu,sen hagilerini kullandin ?
Tekerin duz bassin

Merhaba hocam, benim gidonun yuksekligine dair bir degisiklik olmadi; ayni kablolarla devam ettim. Kablolar ne kadar degiskenlik gosteriyor bilmiyorum ama gidonu kendim degistirecegim diyorsan bolgendeki bir parcaciya git, motosikletini goster bana bu kablolarin daha uzunu lazim de fazla fazla al keser takarsin. :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Yurtdisindan gelen kargolar hakkinda ekstra sikinti oldugunu bir kargo calisanindan duymustum, ohal vs. sebebiyle. Adam fren maneti satmak icin can atmiyor bence emin olabilir, Turkiye'deki esnaftan bahsediyoruz. :)



Merhaba hocam, benim gidonun yuksekligine dair bir degisiklik olmadi; ayni kablolarla devam ettim. Kablolar ne kadar degiskenlik gosteriyor bilmiyorum ama gidonu kendim degistirecegim diyorsan bolgendeki bir parcaciya git, motosikletini goster bana bu kablolarin daha uzunu lazim de fazla fazla al keser takarsin. :)

Bence bölgendeki bi oto elektrikçisine git kablolar ile ilgili uzatmaları yaparlar
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bugün iki saat temde beşiktaş-ıspartakule arasında sabahtan sürdüm, giderken şiddetli rüzgara rağmen konforlu titreşimsiz olarak hep 90-100 gittim, dönüşte rüzgarı arkama alınca 110 da yapmaya başlamıştım ki trafik oldu:) bir ara gv250 olsa kaçla giderdim diye düşündüm, sonra yasal hız zaten bu diyerek, radar cezasına vs gerek yok dedim :)

Kamyonlar otobüsler 90-100 gitselerde bayırda bayılıyorlar, bizim motor aynı tempo çıkıyor ve o araçlar sorun olmuyor, yakında dişli denemesi yapıcam, bayır çıkma performansının azıcık düşme ihtimali var, kararsız kaldım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Bugün iki saat temde beşiktaş-ıspartakule arasında sabahtan sürdüm, giderken şiddetli rüzgara rağmen konforlu titreşimsiz olarak hep 90-100 gittim, dönüşte rüzgarı arkama alınca 110 da yapmaya başlamıştım ki trafik oldu:) bir ara gv250 olsa kaçla giderdim diye düşündüm, sonra yasal hız zaten bu diyerek, radar cezasına vs gerek yok dedim :)

Kamyonlar otobüsler 90-100 gitselerde bayırda bayılıyorlar, bizim motor aynı tempo çıkıyor ve o araçlar sorun olmuyor, yakında dişli denemesi yapıcam, bayır çıkma performansının azıcık düşme ihtimali var, kararsız kaldım:)

Allahtan trafik olmuş ceza yemek iyi bişey değildir :) bir kaç sayfa öncede bi dişli değiştirme muhabbeti olmuştu bu gidişle kesin değiştireceksin sen :) Şimdiden pişman olmazsın inş diyelim. Hayırlı olsun.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşlar selamlar hepinize. Dün akşam üzücü bir olay yaşadım. Çarşıda park etmiştim. Bankaya yetişcektim acilen. Çıktığımda baktımki motorun yönü değişmiş. Bir ne göreyim motoru rüzgar yan yatırmış. Sağ ayna ön cam ve fren maneti kırılmış. Sağlık olsun dedik sineye çektik. İyiki milletin arabasına zarar vermemiş.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Arkadaşlar selamlar hepinize. Dün akşam üzücü bir olay yaşadım. Çarşıda park etmiştim. Bankaya yetişcektim acilen. Çıktığımda baktımki motorun yönü değişmiş. Bir ne göreyim motoru rüzgar yan yatırmış. Sağ ayna ön cam ve fren maneti kırılmış. Sağlık olsun dedik sineye çektik. İyiki milletin arabasına zarar vermemiş.

Geçmiş olsun dostum. Allahtan birini üstüne düşmemiş yada bir arabaya doğru devrilmemiş. Çok bi masrafı yoktur. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
TEŞEKKÜR EDERİM EVET ZARAR KENDİME İYİ BAŞKASINA Bİ ZARAR VERMEMİŞ.KABAHAT BENİM ACELEM VAR DİYE DENGELİ BIRAKMADIM GALİBA.RÜZGARDA YATIRMIŞ.MANETE TAMİRCİ 70 DİYOR İNTERNETTE 25 CİVARI. SL 200 MANETİ AYNI GİBİ.AYNA TAKIMI ÖN CAM MASRAF İŞTE KIŞ GÜNÜ. BUNA ŞÜKÜR.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
TEŞEKKÜR EDERİM EVET ZARAR KENDİME İYİ BAŞKASINA Bİ ZARAR VERMEMİŞ.KABAHAT BENİM ACELEM VAR DİYE DENGELİ BIRAKMADIM GALİBA.RÜZGARDA YATIRMIŞ.MANETE TAMİRCİ 70 DİYOR İNTERNETTE 25 CİVARI. SL 200 MANETİ AYNI GİBİ.AYNA TAKIMI ÖN CAM MASRAF İŞTE KIŞ GÜNÜ. BUNA ŞÜKÜR.

Başka illerdeki servisler ile görüş onlardan da fiyat iste fiyatlar bayiden bayiye göre değişiyor serbest piyasa yani internetten de tabi ki araştır @polo34 fiyatları daha iyi bilir :)
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
23
2017 yilinda honda yeniden rebel modelini rektefe ederek piyasaya surecekmis 300 ve 500 cc olarak.bayi yi aradim martta belli olcak gelecegi dedi.makine cok degismis yamaha bolt gibi olmus,aklim kaldi 😕
Belki honda geldi diye yamaha,suzuki ve kawasaki de kucuk cc cruiser leri geri getiriler de çin hanedanligindan kurtuluruz .buda reklam filmi https://youtu.be/m5wQrfO-hQs
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Ben kymco venox gelsin istiyorum. Manasızca getirmeyi kestiler.Bir gelse piyasayı duman eder.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Rebel 500 cok guzel gorunuyor. Tam kivaminda olmus. Dediginiz gibi, Yamaha da Rebel'in muadili olan Virago serisini tekrar getirmeye baslasa, pek degisiklik yapmasa da olur aslinda. Kawasaki de Elliminator 250'yi guncellese. Suzuki de GN 250'yi, 90'lar motorlari canlanirdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst