Merhaba arkadaslar.rks cruiser 250 nin gidonunu yukselticem fakat gaz,hidrolik,debriyaj kablolarinida yeniden uzun takmam gerekiyo.aranizda bu işlemi yapan varmi,var ise hangi marka model kablolar uyumludur,tavsiyeleriniz nelerdir.
Tekeriniz duz bassin....
@Polo abimiz haklı
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Kesinlikle yedek parca olayı önemli haklısıniz...bende ondan korkuyorum
..bakalım rks halen aklimin köşesinde ocakta artik ya cruiser ya rks blackstr ya gv250..ama sanırım rkscilerin arasına gelicem)
Marka olarak hyosung tartışılmadan alınır ama burası Türkiye burada bir şey satın alırken markadan kaliteden çok yedek parçası ve servisi tartışılır