RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Cruiser 250'nin piyasada sıfırı çok az kalmış olmalı, blackster var, ancak onda da konusuna bakacak olursanız ufak tefek sorunlar var deniyor, normalde cruiser 250 8000 tl idi, bayiler kafalarına göre stoklarındaki eski motora fiyat biçmişler, bir şey diyemiyorum.

Orjinal ebatlar ile motor daha yüksek heybetli görünüyor, orjinal lastikler rüzgarda yol tutmuyor, orjinal ebadın iyi markalısı için bütçeniz varsa iyi olur, hatta arka 130 90 16 daha iyi olur, yurt dışında bazı ülkelerde 120 yerine 130 ile satılıyor, biz alternatif ebatları 400-450 tl arası bir rakam ile zamanında almıştık.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Cruiser 250'nin piyasada sıfırı çok az kalmış olmalı, blackster var, ancak onda da konusuna bakacak olursanız ufak tefek sorunlar var deniyor, normalde cruiser 250 8000 tl idi, bayiler kafalarına göre stoklarındaki eski motora fiyat biçmişler, bir şey diyemiyorum.

Orjinal ebatlar ile motor daha yüksek heybetli görünüyor, orjinal lastikler rüzgarda yol tutmuyor, orjinal ebadın iyi markalısı için bütçeniz varsa iyi olur, hatta arka 130 90 16 daha iyi olur, yurt dışında bazı ülkelerde 120 yerine 130 ile satılıyor, biz alternatif ebatları 400-450 tl arası bir rakam ile zamanında almıştık.

Katılıyorum size iki elin parmaklarını geçmez. Blackster'de ki Statör ve Enjeksiyon arızası acıkcası beni o motordan soğuttu. İkinci parti makinalarda belki çözerler diye düşünmekteyim ama onunda bir garantisi yok sanki. Zaman gösterecek sanırım Blackster'in akıbetini...

Alır Almaz Lastikleri Değiştirmek hedefim ama kararsız kaldım. Sizin kullandığınız ebatlar için 490 TL (İşcilik Dahil) fiyat aldım.
Metzeler tarafına baktığımda, bundan 15 gün önce ithalatcı firma ile görüştüm. Kendileri Türkiye de Bu ve Buna yakın ebatlarda hiç ürün kalmadığını
ancak talep doğrultusun da 3 haftada ithal edebileceklerini, fiyatlarının ise 750TL (işcilik Dahil) olacağını ancak! İthal edilecek lastiklerin Brezilya üretimi olabileceğini ve buna bağlı olarak %25 Ekstra vergi ödeyebileceğimi ilettiler. Bu verginin neden alındığını anlamadığım için Metzeler Almanya ya mail attım beklemedeyim bakalım. Bu fiyat farkına değermi değmezmi inanın hiçbir fikrim yok.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Metzeller lastiklere o kadar para vermek yerine bence michelin ile iş bitirilmeli. Ben de kullanıyorum memnunum, tavsiye ederim. Ayrıca o video çekip motoru gömen vatandaş da bence ayrı bir amaçla o videoyu yüklemiş. Bence kendi motoru dahi değil. Benim 5. ay doldu, söylediği sorunların hiçbirini yaşamadım, çok da memnunum. Bu paraya alınacak en ideal makine bu. (bu tarz için)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Metzeler tek alternatif değil, Michelin City grip var bendede, ölçüsünü hatırlamıyorum ama sürüş keyfini deneyip görmeniz gerekebilir. Virajlarda çok başarılı
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Bende yeni city grip taktım. Zor bulunan ölçüler gerçekten. Ama bu kadar konfor farkı olurmu arkadaş. Bilebilseydim motoru alıdığım gün değiştirirdim.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Tesekkur ederim herkeze. Bu tarz bir Macera aramaya gerek yok diye dusunuyorum. Motorunu alır almaz lastikleri city grip ile değiştirecegim.
Saglicakla...
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Arkadaşlar rks 250 motorum var 7500 km 2013 model nese sıkıntım şu motorum 100 geçmio 100 e de zor cıkyor sorun ne sizce neden böle birşey oluyor ?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Arkadaşlar rks 250 motorum var 7500 km 2013 model nese sıkıntım şu motorum 100 geçmio 100 e de zor cıkyor sorun ne sizce neden böle birşey oluyor ?

7.500 Km yol kat edince bakımlarını yaptırdın mı ? 100'ü geçmiyo diyosun birçok sebebi olabilir bakımlarını yaptırdıysan motorda titreme vs. bişeyler var mı varsa onları da açıkla
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
depo ve çamurluk 3 kat boyandı, verniklendi...

fotoğraflar yakında :)

pEJ84r.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Arkadaşlar rks 250 motorum var 7500 km 2013 model nese sıkıntım şu motorum 100 geçmio 100 e de zor cıkyor sorun ne sizce neden böle birşey oluyor ?

bro mekanik anlamda bunun birçok sebebi olabilir,mesela silindirlerden bir tanesi daha az verimle çalışabilir bunun sonucunda yüksek hıza çıkamazsın peki neden verimi düşer? bujilerin iyi ateşleme yapamayabilir,bir çok neden yani var. motorun çalışması için hava+yakıt+elektrik lazım. elektrik iyi çakmazsa performans düşer,yakıt iyi gelmezse düşer, hava alamazsa yine düşer,zincir gergisi bile performansı etkiler. bize biraz daha bilgi verirsen yardımcı olabiliriz bence. en son bakım ne zaman yaptın neler değişti nelere baktın? yalan dolan anlat bişeler işte:mrgreen:
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
motoru 7500 km aldım satan kişi bütün bakımları yapıldı dedi nese bastım ıspartaya geldim 505 km tek marjla geldim en son hızım 120 km yaptım.buraya geldikten 1 gün sonra yağını değiştirdim bujilerini değiştirdim pazartesi komple bakıma giricek bir şeyler ters gidiyor çünki bide zincir katran bağlamış resmen gaz yağı alıp söküp kovada temizleyip yağlayıp takıcaz. hava filtrelerine daha hi bakılmadı onlar bakılcak
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
biraz önce arka dişli olarak 43T için ebay'dan sipariş verdim, 105 TL tuttu, daha önceden çok daha ucuza ön için 17 dişli de almıştım, orijinal zincirin uzamasını beklerkene bugün dayanamadım :)

orjinali ön 16 diş, arka 45 diştir, 520 tipte zincir gerekir, 114 bakla var deniyor ama arkadaşlardan 114 lafına değişimde itiraz olmuştu, yamaha virago 250 ile aynı özellikleri var, Google'a yamaha virago 250 front rear sprocket yazdığınız zaman yığınla dişlilerle oynayanları göreceksiniz, amaç daha az devir çevirterek 5 haricindeki diğer vitesleri de kullanabilmek, yakıt ekonomisi, son süratin artışı, olumsuz yanı ise tork kaybıdır, 17/38'e kadar düşen var ama bulunduğunuz yerde tepeler çoksa 17/43'e kadar yolu var deniyor, 17/43 oranını orijinal zincir ile kullanmayı umuyorum, oluyor diyenler var, göreceğiz :) illa ki bir tork kaybı yaşanacak, onu da kn hava filitresi ile aşıyorlarmış ki zaten şu an üzerinde takılı durumda...

başka sorusu olan varsa cevaplarım:) internetteki yorumlara göre taktığınız dişli oranına göre bambaşka karakterde bir motor oluyormuş, yamaha 16/45 oranıyla tüm dünyaya zamanında satmış...
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Yanılmıyorsam ebay'dan konuk olarak giris yapip alisveris yapıyorsunuz dogrumudur üstadım ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Cepten girince olmuyor:) yani kredi kartı ödeme tarafı çıkmıyor, bilgisayardan misafir girişi, hemen al, gerçek adresin, ödeme, paypal yerine kredi kartı seçimi, kartın ülkesi için kıbrısın seçimi, kartın bilgilerinin yüklenmesi, iş bankası sanal kartla sorun olmadı...

Misafir kaydı sırasında email veriyorsunuz, o emaile posta izleme vs bilgiler geliyor, bir kere böyle aldım, şimdi ikinci olacak, dişli aliexpress de ya da buraya satış yapan başka sitelerde bulamadım, JT marka epey iyi marka, ucuza bu sefer kaçmadım, ön dişliyi çok ucuza bir doğu bloku ülkesinden almıştım, uyuyor ama iki deliği eksik galiba, tıpkısının aynısı değil, malzemesi dayanımı ne olacak bilmiyorum.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Bu bilgide çok iyi oldu. Zira kısa zaman sonra benimde ihtiyaçlarım olacak teşekkürler :)
 
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
21
Keyfi degil boyum uzun geldiği icin ayaklarım rahat etmiyor hicbir chopper da ...rks yide cok sevdim o yüzden...8 10 cm civari daha ileride olsa pedallar cok rahat olucak o yuzden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst