- Katılım
- 3 May 2006
- Mesajlar
- 4,537
Cruiser 250'nin piyasada sıfırı çok az kalmış olmalı, blackster var, ancak onda da konusuna bakacak olursanız ufak tefek sorunlar var deniyor, normalde cruiser 250 8000 tl idi, bayiler kafalarına göre stoklarındaki eski motora fiyat biçmişler, bir şey diyemiyorum.
Orjinal ebatlar ile motor daha yüksek heybetli görünüyor, orjinal lastikler rüzgarda yol tutmuyor, orjinal ebadın iyi markalısı için bütçeniz varsa iyi olur, hatta arka 130 90 16 daha iyi olur, yurt dışında bazı ülkelerde 120 yerine 130 ile satılıyor, biz alternatif ebatları 400-450 tl arası bir rakam ile zamanında almıştık.
Orjinal ebatlar ile motor daha yüksek heybetli görünüyor, orjinal lastikler rüzgarda yol tutmuyor, orjinal ebadın iyi markalısı için bütçeniz varsa iyi olur, hatta arka 130 90 16 daha iyi olur, yurt dışında bazı ülkelerde 120 yerine 130 ile satılıyor, biz alternatif ebatları 400-450 tl arası bir rakam ile zamanında almıştık.