aşağıdaki kişiye ulaşabilirsiniz...ALINTIDIR
http://www.fordclubtr.com/forum/topic/249171-sonunda-3yak%C4%B1t-pompas%C4%B1n%C4%B1da-tamir-etmeyi-ba%C5%9Fard%C4%B1k/
Gönderim tarihi 11.10.2013 - 18:37
işyerimde arkadaşımla berber birşeyleri tamir etmeyi habi haline getirmiştik işyerindeki arkadaşlar evde arızalı ne bulurlarsa getirir bizim önümüze atarlardı arkadaşım elektrikçi ben elektronikçiyim bundan 4 ay önce aynı odadan arkadaşın 2009 opel corsanın benzin pompası bozuldu nereye gitse (servis,özel)pompa değişecek dediler pompa 1200 tl az para değil dedikki getir sökelim bir bakalım söktük bakınca bir yerde bulunan oring in deforme olduğunu bundan dolayı hava aldığını saptadık 1200 tl lik pompayı 50 kuruşluk teflonla tamir ettik sonra bunu duyan başka arkadaş da pompasını getirdi(onunki de çorsa)onada herkes değişecek demiş onu kontrol ettiğimizde de pompanın üzerinde bulunan benzin hortumunda çok ince bir çatlak olduğu basınç altında kaçırdığından dolayı arabayı bazen zor çalıştırdığını anladık onuda 1,5 liralık hortumla çözdük.
bugün Focus 2 si olan arkadaş yakıt pompasını getirdi abi bunu nerye gitsem tamir olmaz dediler bende 400 tl ye değiştirdim alın tamir ederseniz yedek olur yoksa atarsınız dedi(ustaların hepsi yanmış bu olmaz demiş)pompayı iyice dağıttık baktıkki kollektörü bir noktada yemiş ondan dolayı çalışmıyormuş onuda bir küçük pul yardımıyla hallettik. adız buseferde işyerinde pompacıya çıktı olsun varsın

arkadaşların yüzlerindeki o mutluluk ifadeleri yeterdi (tabiki birde öğle yemeği

) işyerinde kamera ve cep telefonu yasak olduğu için çekemedik onun için görüntü paylaşamıyorum.
burda anlatmak istediğim kesinlikle böbürlenmek değil arkadaşlar pompalarınızda aslında çok küçük şeyler olabilir ustalarımız yapmak için uğraşmıyorlar direk yanık deyip yenisi aldırıyorlar.eli yatkın olan insanlara baktırın belki çok basit bişeydir boşuna bir ton para vermeyin bu arada da beyin bile tamir ettik yenisinin 4700 tl olan tamir için 1500 tl istenen beyinde mercekle baktığımızda sadece lehim çatlağı vardı sıfır lira maliyetle oda halloldu. :yes:
bir de aşağıdakiler var, arayıp sormak lazım

sonuçtan bizi de bilgilendirirsiniz, nasılsa zamanı gelince bizimki de bozulacak, araştırırken 5000 saat ömür biçilen bir pompa da gördüm, arabaların ki çok uzun km'ler bozulmuyormuş ama motorunkine 5000 saat ömür biçilmiş, arabadan devşirme bir şey olsa ömürlük olurdu heralde...
http://mazotpompatamiri.com/