RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Artık motorun evrimi tamamlanıyor, ekstrem bir iki parça denk gelirse aklımdalar...

15d9y69.jpg

24zlyj7.jpg

28umi5h.jpg
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Değerli arkadaşlar kısa süre önce motorum ile niğde ye giderken kayseride gaz kesti ve bir zaman çalışmadı.Daha sonra tekrar denediğimde çalıştı ve bir süre gittikten sonra tekrar gaz kesmaya başladı ve stop etti.Burada gösterdiğim bir usta yakıt pompası yada enjektör sıkıntısı olabilir diyor.Pompa yeterli basınç ile yakıt basmıyormuş.Maşallah RKS nin parçaları da aynı japonlar gibi pahalı.Benzin otomatiği 680 tl.Çözüm önerisi olan yada böyle bir sıkıntı yaşayan varmıdır?

Bu motosikletten gerçekten anlayan bir usta varmıdır acaba? Varsa kimdir? Artık motoru kucaklayıp ona götürecem valla.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Değerli arkadaşlar kısa süre önce motorum ile niğde ye giderken kayseride gaz kesti ve bir zaman çalışmadı.Daha sonra tekrar denediğimde çalıştı ve bir süre gittikten sonra tekrar gaz kesmaya başladı ve stop etti.Burada gösterdiğim bir usta yakıt pompası yada enjektör sıkıntısı olabilir diyor.Pompa yeterli basınç ile yakıt basmıyormuş.Maşallah RKS nin parçaları da aynı japonlar gibi pahalı.Benzin otomatiği 680 tl.Çözüm önerisi olan yada böyle bir sıkıntı yaşayan varmıdır?

Bu motosikletten gerçekten anlayan bir usta varmıdır acaba? Varsa kimdir? Artık motoru kucaklayıp ona götürecem valla.

Aynı sorunu ben de yaşadım, o 600 küsür lirayı bu fiyattan sorumlu olanları saygıyla anarak ödedim. Ve düşünüyorum ki bu motorun doğru düzgün ustası yok (en azından benim çevremde). Söke taka yapa yıka ben kendim ustası oluyorum motorun.

Ayrıcaaa, istanbuldaki arkadaşlar bir araya gelelim yaz bitmeden artık
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
benzin otomatiği sıkıntı, ben çevredeki ustalar yerine yarın kendi servisine götüreceğim, 7000 km bakımı geldi. garantisi bitti ama servisinde en azından parça derdi olmaz.

polonun motoru çok güzel, kazasız belasız kullanın
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Motorum şu an 11 bin de. Yalnız yolda giderken benzin bitmiş gibi yığılma yapıp stop ediyor. Tekrar çalıştırıyorum yolda hızlı giderken kapalı olan farı açtığımda motor yekinme yapıp devam ediyor yoluna. Ben ikinci el aldım motoru. Arıza için elektrik tesisatına batırmaya gidecem
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Benzin pompaları aliexpress de kargo dahil 25 usd görünüyor, alsak bir kenarda dursa mı:)
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Ben bulamadım aliexpress te linki varsa atarmısın bakayım. Bizimki farklı çünkü benzer çok var
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
eskisinin fotolarını eklerseniz tespit yapalım

http://www.aliexpress.com/store/pro...rshadow-Cruiser-Dorado/436449_1731256176.html

http://www.aliexpress.com/item/Fuel...AY-Supershadow-Cruiser-Dorado/1731256176.html

ebayda olan 75 USD..
http://www.ebay.com/itm/XV-fuel-pum...-Yamaha-XV250-Diamo-Cruiser-250-/281300198853

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

Ayrıcaaa, istanbuldaki arkadaşlar bir araya gelelim yaz bitmeden artık

bugün müsaitmisin? ayrıca 30 ağustos kortejine de gidelim

http://www.raptorriders.com.tr/forums/showthread.php?12809-30-Ağustos-Zafer-Bayramı-Korteji

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

bunlarda kargo dahil 50 USD demişler, fiyatları üfüren üfürene :)

http://www*****appydogscooters.com/Vento_vthunder_colt_2V49FMM.html

180 tl 2. el virago 250, aynı mı acaba?
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...rago-250-xv250-benzin-pompasi-226745492/detay

32 usd
http://www.motosport.com.tr/XV250YAKITPOMPASI-OTOMAT,urun,6471.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

OEM Yamaha Mikuni Fuel Pump Virago 250 V-Star 95-11 3DM-13910-00-00 bu ürün 115 usd ama ülkemize satıcı yollamıyor, yukarıdakiler çin malı, bu japon malı mikuni marka, soru şu: bizdeki pompa virago 250 ile aynı mı? top sizde ...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
al sana aynısı, aliexpress de gönderi dahil 160 usd
http://www.aliexpress.com/store/pro...er-250-Genuine-parts/1709678_32318974923.html

http://es.aliexpress.com/item/Fuel-...2318974923.html?spm=2114.43010208.4.42.Bub7sL

biraz daha aramak lazım, tipini öğrensek genel olarak nasıl satılıyor, belki daha ucuzunu buluruz, tüp olan pompa kısmı önemli olmalı, onunda standart bir parça olma ihtimali var.

Google'a fuel pump injection china cruiser yazınca görsellerde bir sürü o pompadan var, arabalarınkinin tipi de aynı, acaba sanayiden bir arabanınki uyar mı? debisi lazım, belki deneme yanılma ile bir şeyler olur, nasılsa hepsi 12v...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

ucundaki pompa, arkasındaki motoru galiba, bir elektrikçiye/bobinajcıya götürmeyi denedin mi? neresinde arıza var belki tespit edilebilir, eğer gözden çıkmışsa içini bir şekilde açtırabilirsin:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Epeyi bi araştırıdm yurtdışı satış sitelerinde 150 dolardan uygunu yok ama sanayide dediğinden uydurulabilir gibi geliyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
aşağıdaki kişiye ulaşabilirsiniz...ALINTIDIR

http://www.fordclubtr.com/forum/topic/249171-sonunda-3yak%C4%B1t-pompas%C4%B1n%C4%B1da-tamir-etmeyi-ba%C5%9Fard%C4%B1k/

Gönderim tarihi 11.10.2013 - 18:37

işyerimde arkadaşımla berber birşeyleri tamir etmeyi habi haline getirmiştik işyerindeki arkadaşlar evde arızalı ne bulurlarsa getirir bizim önümüze atarlardı arkadaşım elektrikçi ben elektronikçiyim bundan 4 ay önce aynı odadan arkadaşın 2009 opel corsanın benzin pompası bozuldu nereye gitse (servis,özel)pompa değişecek dediler pompa 1200 tl az para değil dedikki getir sökelim bir bakalım söktük bakınca bir yerde bulunan oring in deforme olduğunu bundan dolayı hava aldığını saptadık 1200 tl lik pompayı 50 kuruşluk teflonla tamir ettik sonra bunu duyan başka arkadaş da pompasını getirdi(onunki de çorsa)onada herkes değişecek demiş onu kontrol ettiğimizde de pompanın üzerinde bulunan benzin hortumunda çok ince bir çatlak olduğu basınç altında kaçırdığından dolayı arabayı bazen zor çalıştırdığını anladık onuda 1,5 liralık hortumla çözdük.

bugün Focus 2 si olan arkadaş yakıt pompasını getirdi abi bunu nerye gitsem tamir olmaz dediler bende 400 tl ye değiştirdim alın tamir ederseniz yedek olur yoksa atarsınız dedi(ustaların hepsi yanmış bu olmaz demiş)pompayı iyice dağıttık baktıkki kollektörü bir noktada yemiş ondan dolayı çalışmıyormuş onuda bir küçük pul yardımıyla hallettik. adız buseferde işyerinde pompacıya çıktı olsun varsın :D arkadaşların yüzlerindeki o mutluluk ifadeleri yeterdi (tabiki birde öğle yemeği :p ) işyerinde kamera ve cep telefonu yasak olduğu için çekemedik onun için görüntü paylaşamıyorum.

burda anlatmak istediğim kesinlikle böbürlenmek değil arkadaşlar pompalarınızda aslında çok küçük şeyler olabilir ustalarımız yapmak için uğraşmıyorlar direk yanık deyip yenisi aldırıyorlar.eli yatkın olan insanlara baktırın belki çok basit bişeydir boşuna bir ton para vermeyin bu arada da beyin bile tamir ettik yenisinin 4700 tl olan tamir için 1500 tl istenen beyinde mercekle baktığımızda sadece lehim çatlağı vardı sıfır lira maliyetle oda halloldu. :yes:

bir de aşağıdakiler var, arayıp sormak lazım:) sonuçtan bizi de bilgilendirirsiniz, nasılsa zamanı gelince bizimki de bozulacak, araştırırken 5000 saat ömür biçilen bir pompa da gördüm, arabaların ki çok uzun km'ler bozulmuyormuş ama motorunkine 5000 saat ömür biçilmiş, arabadan devşirme bir şey olsa ömürlük olurdu heralde...

http://mazotpompatamiri.com/
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bizim bu benzin otomatiği nerede yahu? :D Daha önce konusu olmuştu bu motor çalışırken tiiiiiii sesi geliyor, bazılarımızda da var bazılarımız da öyle bir şey yok diyor bir bakayım neymiş derdi.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim rr cruzer motorumu sattım RKS cruzer almak istıyorum ikinci elde 2012 ve 2015 modeller 7500tl ve 10000tl ÜÇELLER MOTORDA SIFIRI 8990 TL DİYOR NASIL OLUYOR BU BİLEN VARMI.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim rr cruzer motorumu sattım RKS cruzer almak istıyorum ikinci elde 2012 ve 2015 modeller 7500tl ve 10000tl ÜÇELLER MOTORDA SIFIRI 8990 TL DİYOR NASIL OLUYOR BU BİLEN VARMI.

Hocam biraz daha anlaşılır yazarsan...

Üçeller Motor'da sıfırı nasıl 8990TL oluyor bunu mu merak ediyorsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst