RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Orjinali ne kadarmış? Aliexpress, sahibinden, gittigidiyor baktın mı? En kötü ihtimal çift değişirsin...

Orjinali sadece(sol olanı) 36 tl. İzmir kahramanlarda yedek parcacıda çiftini 7,5 tlye aldım. haliyle tek sinyale 36 tl vermek istemiyorum..

Motosikletsepeti adresinde vardı. Ben de kırdım o sol sinyali, yerine led sinyal düşünüyorum.
Aliexpreste keeway diye arattım sonuc yok. Sinyal kırık degil sadece kapağı cıktı yerinden.

Bugün istanbul yalova gittim geldim, 120 km 100 km ortalama hızla gittim, ve toplam 170 kg yük ile yaptım, motorumdan bir defa daha memnun kaldım.

Led sinyal güzel düşünce, aynısını düşündüm ama netteki led sinyalleri nasıl uyarlıcaz buna bilmiyorum
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
çok ucuza mal etmişsin, bravo :) bir markalarda bir manete 80 tl verenler var:)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
çok ucuza mal etmişsin, bravo :) bir markalarda bir manete 80 tl verenler var:)

Teşekkür ederim, bi konuda size danışacağım var. Önceki sayfalarda sormuştum ama gözünüzden kaçmış olabilir.

http://urun.n11.com/ampul/h7-12v-55w-philips-x-treme-vision-12972xvs2-ampul-P68219914

Bu ampülü alacağım yarın sabah, bizim motor s2 socketli galiba, açıklamada da s2 yazıyor uyumlu demek oluyor galiba?
Biraz daha derine indiğimde,

Nerdeyse philips vision ile aynı perfomansı veren, yarı fiyatına bu h7 ampülde var.
http://urun.n11.com/ampul/h7-megalight-ultra-120-general-electric-P84228824
ne yapmalıyız?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

ha birde 55w yazmayı unuttum, motor kaldırırmı?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
35w varken diğerlerine hiç bulaşma, bizimki enjeksiyonlu, araba ecu'sune benzeyen beyni var, bir yerine az güç falan gider yanar, sonra çok üzülürsün:)

Philips S2 Motosiklet Ampulu 12V 35W
45,00 TLÜcretsiz Kargo aynı sitede var, s2 ve h7 nin dip kısımları bambaşka, yerine uymaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Depoda 95 oktan benzin vardı, 20 tl 97 oktan üzerine eklettim, şu an 90 km/h sonrasında silkeleme yapıyor, 95 den devam etmeli, aman dikkat...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Depoda 95 oktan benzin vardı, 20 tl 97 oktan üzerine eklettim, şu an 90 km/h sonrasında silkeleme yapıyor, 95 den devam etmeli, aman dikkat...

Şu an aşağıdaki atölyeden 50 tl ye depo üstü deri, püsküllü, metal düğmeli kılıf yaptırıcam, şirinevlerde motoay ve motosay'ın sokağında, bir arka sokakta rks benelli bayi var, blacksteri orada gördüm, çok mat renge gözüm alışmamış olacak ki beğenemedim, bizim motorlar krom dolu:)
2ccnhn4.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

nx43mx.jpg

2qajo6v.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
polo usta, aynı ampül baska satıcıda 10 lira :) 35 lira kargo farkı alıyor herhalde?

s2 ampüller en fazla 10 lira eder zaten, elden alacam.

püskül bendede var 6 aydır takmadım. yakışmış
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
27
Sevgili arkadaşlar merhaba, bende 2009 model land cruiser var. Debriyaj telini değiştirmeyi planlıyorum ancak piyasada keewaye ait pek yedek parça bulunmamasından dolayı yeni model olan rks den temin edebileceğimi tahmin etmekteyim. Acaba land cruiser debriyaj teli rks cruiser250 debriyaj teli ile aynımıdır ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Geçenlerde mecidiyeköydeki bir yetkili servisin telefonunu yazmıştık,oraya sorsanız iyi olur, normalde uyması lazım
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bir haftalığına bangkoktayım, sonrasına inşallah diyelim, gece geç saatler bana da uyar, dışarı çıkabilmem için çocuğun uyuması iyi oluyor:)
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
O zaman tam vakti gece saati diyoruz ve dönüşünde planı yapıyoruz. Her gece bana uyar
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
İstanbuldan başka arkadaşlar varsa görüşelim. Gökhan ben mecidiyeköydeyim, sen ne taraftasın?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Selamün aleyküm arkadaşlar zincirimizi dişlilerimizi ön arka değiştirdik.zımba gibi oldu maaşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Benim geçen sene zincir ilerledikçe gerilip boşalıyordu, arka dişli gerçekten değiştirmeye değmeyecek kadar iyi olduğu için sadece ön dişli değiştirmiştim. Dün zincir tekrar aynı duruma geldi; yarın ön-arka dişli, o-ring 520 zincir siparişi vereceğim.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Çok faydasını görürsün dostum.şıkırtı güc hız ses değişiyor.biraz tuzlu ama değer.350 tl tuttu.bura mağduriyet yeri olduğu için arkasını aramadım.130tl sadece zincir.dişli ile kaprin de değişiyor.neyse artık.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Çok faydasını görürsün dostum.şıkırtı güc hız ses değişiyor.biraz tuzlu ama değer.350 tl tuttu.bura mağduriyet yeri olduğu için arkasını aramadım.130tl sadece zincir.dişli ile kaprin de değişiyor.neyse artık.

Valla ben motosikletsepeti.com'dan alıyorum parçaları, ön ve arka dişli toplam 124 lira yapıyor; 150 liraya kadar da orta halli o-ringli bir zincire bütçe ayırıyorum genelde; 275 lira. Tam olarak neredesin? Fiyat araştırmadan çok şe'yapma, arkasını ara sen.

Kaprin dediğin şey arka jantın arka dişli tarafında, içerdeki bir parça; arka dişlinin bağlı olduğu plaka ile jantın birleştiği arada kalıyor:
246qef4.jpg


Hiçbir ustadan kaplinin değişmesi gerektiğine dair bir şey duymadım, gayet kalın ve dolgulu kauçuk bir malzeme, neye dayanarak yıpranabiliyor ki? Bilgim yok.
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
2
Arkadaslar merhaba 2013 model ama sifir bir RKS cruiser alarak araniza katildim. Motoruma sissy bar ariyorum motosikletsepeti uzerinden baktigim sissy bar bana fazlaca uzun ve motorun goruntusunu bozuyomus gibi geldi. Baska bi sitelerde farkli sissy bar modelleri varmi bildiginiz?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Saol dostum.izmir aliağa dayım.zaten 265 mlz tuttu.ön arka dişli kaprin ampül.oringli zincir. 350 tl istedi usta tüm motoruda elden geçirmiş.güzel işcilik yapmış.kaprini arka dişli boşluk yapmış. Zincir de çok ses yapıyordu.dişli elle oynuyordu.önceki sahibi çok gerdirmiş.bende gevşetince olan oldu.şakır şukur.neyse halloldu şükür.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Arkadaslar merhaba 2013 model ama sifir bir RKS cruiser alarak araniza katildim. Motoruma sissy bar ariyorum motosikletsepeti uzerinden baktigim sissy bar bana fazlaca uzun ve motorun goruntusunu bozuyomus gibi geldi. Baska bi sitelerde farkli sissy bar modelleri varmi bildiginiz?

Hayırlı olsun dostum.


Saol dostum.izmir aliağa dayım.zaten 265 mlz tuttu.ön arka dişli kaprin ampül.oringli zincir. 350 tl istedi usta tüm motoruda elden geçirmiş.güzel işcilik yapmış.kaprini arka dişli boşluk yapmış. Zincir de çok ses yapıyordu.dişli elle oynuyordu.önceki sahibi çok gerdirmiş.bende gevşetince olan oldu.şakır şukur.neyse halloldu şükür.

He tamam, arka dişlide boşluk varsa yapacak bir şey yok. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Ya bu arada, motorunuzu sadece marşa basarak mı çalıştırıyorsunuz yoksa marşa basarken biraz gaz veriyor musunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst