Regal Raptor 250cc mi? KeeWay 250cc Landcruiser mi?

Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
14
öncelikle herkese selam... Arkadaşlar şimdi ben bir Regal Raptor DD 250E-9 aldım ve bu motorun nekadar yaktığı hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
100km de 3,5 ile 4 litre arası. Daha az yaktığını iddia edenler olacaktır. Ancak çok da dikkate almamak gerekli.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
112
öncelikle herkese selam... Arkadaşlar şimdi ben bir Regal Raptor DD 250E-9 aldım ve bu motorun nekadar yaktığı hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...

Deponu full lersin tam 100 km yol yapınca istasyona gidersin tekrar benzin alırsın,oradan yola çıkıp hesabını yaparsın,tabi bunu yaparken motosikletini zorlamadan normal bir sürüş içerisinde olman gerekli
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
100 km de 4 litreyi 650 cc olanlar yakıyo aşagı yukarı o motorun hakkı 100km/3 litre bence.. bide ne kadar az teferruat o kadar arza regal su sogutmalı.. yok yadyatör yok su yok muşur kevay süper shadow da hiç bişi yok o parçalardan arzayapmaz yani:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst