Regal Raptor 250cc mi? KeeWay 250cc Landcruiser mi?

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Kardeş motomaxa herkez mail attı yanıt yok birde aksesuarsız landcruiser geliyormuş bende ibre regale dönüyor karar yinede senin regalde su soğutma artı diye bahsediyor bilen arkadaşlar akü ise eksi karar senin iyi düşün hayırlısı...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
61
regal asya motorun diye aylarca bağırdık şimdi yellow motor oldu kaçıtılar çaktırmadan alırsın regal olursun rezil rüsvay
napcan arkasında kim olduğunu bilmediğin motoru benzin göstergesi devir saati bile yok
keewayın arkasında APRILLA var macar malı neyi düşünüyon
regal o kadar para edermi bi bak göz var izan var
mantık senin...
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
25
Biraz sert bi yorum olmuş ama hak vermemek elde değil.. bakalım Land Cruiser bi çıksın görelim yorumları alalım karar verelim...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
62
herkese merhaba iki motorun eleştirilerinide okudum daha çok regal olsada önemli değil bende Ramzey qm 250 aldım koç gibi ve saygı duyduğum bir abimle motoru test ettik ve hemen al dediği bir motor görüntüsü süper servis ve yedek parça açısından da baya iyimiş bu arada göstergeleride baya yararlı sağ sol sinyalleri boş vites lambası benzin devir ve akü göstergesi de mevcut net ağırlığıda 173 kilo internetteki fotoğrafıda okadar çirkin bir açıdan çekilmişki kendin gidip bir şhowroom da görsen eminimki hasta kalacaksındır. fakat kardeşim benden sana dost tavsiyesi hemen hepsi çok güzel hangisini alırsan al (çünkü herbiri birbirinden güsel) yollarda giderken kaskın takılı olsun fazla hızlı olmamak kaydı ile güvenli sürüştür. sana iyi seçimler
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
25
railor tavsiyen için teşekkürler... Aslında gönlüm regal den yana forum da öle bi anlattılar ve güzel fotolar koydular ki bende hasta oldum makinaya ama land cruiser i mutlaka bekleyeceğim
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
8
asterix03 bence karar1n karar olmus en iyisini yaparsin ben memnunum omamak elde deil
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
olcan138' Alıntı:
Fuardan sonra fotoğraf dolduruyorum burayı söz.
Sözümün arkasında durayım bari...
Bu fuarda Keeway yoktu ama Regal Raptor fotoğraflarını yayımlayayım hiç olmazsa, 1 hafta sonra Landcruiser da burada...
rr16ep.jpg

rrkrmz7xs.jpg

rrclass4vc.jpg

imag00658df.jpg
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
25
Oleeeeeeeeeeee
Olcan süpersin fotolar harika regal gerçekten dolu bi makina sanırım fuarada iyi hazırlanmışlar. Bu arada Regalin siyahı mı kırmızısı mı? Yeni bi topic mi açsam?

Sizce hangisi ???
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
31
resimler için çok sağol olcan. ben şu raptor 250cc topiğine bi uğrayayım en iyisi
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
3
Kesinlikle Regal Reptor almalısınız bence Benim R&R DDYW DD250E-9 motorum ve cok memnunum bende onu alana kadar copk kararsız kalmıstım ama cok ıyı bır karar vermısım...
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Keeway 250 cc. de problem olduğunu söyledi, 150cc motoru olan bir arkadas. Dostum bence iyi arastir. Keeway alacaksan 150cc Keeway al. Kullananlar yakıttan memnun, goruntu guzel. Ancak 90km/sa i gecince cok titresim yapiyor diyor. 80-90 giderim dersen 150cc Keeway. 250cc istiyorsan RR..

Ayrıca da bu konuda cok topic var. (Ben neden cevap veriyorum ki)
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
Topic'i bir hortlatalım bu faydalı olacaktır diye düşünüyorum...Bende keeway cruiser250 ve RR dd250e-9 arasında kararsızım RR'da az biraz custom havası var ve bu çok hoşuma gidiyor ama keeway cruiser tam bir h-d fatboy kopyası bende biraz iri yapılı olduğum için (1.82m - 94kg) keewayda hoşuma gidiyor.RR artısı su soğutmalı olması, keeway'ın artısıda V twin motora sahip olması buda daha az yakacağı anlamına geliyor.İkisinin arasında kaldım sizce hangisini almalıyım?Görüşleriniz için şimdiden teşekkr ederim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonuna kadar RR:cat:.........
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
ben olsam land cruiser alırdım ama sanırım daha motorlar gelmedi şu anda keeway'ın distirübütörü EFSANE MOTOR bence çok iyi bir avantaj.Regal Raptor için bişi diyemeyeceğim ne gördüm nede kullanıcılarının yorumlarını biliyorum ama land cruiser süper shadowla aynı motora sahip diyebilirim.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Land cruiser,V-motoruyla daha az titrer ve daha uzun ömürlü olacaktır. Satış sonrası güvenide daha yüksektir. İthali gerçekleşene kadar beklemekte fayda var.:bounce:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
28
hiç düşünmeden RR al bence...çünkü;
ikiside çin malı,
ikiside 250 cc,
ama biri Su soğutmalı diğeri hava soğutmalı.
yeterince aydınlatıcı olmuşumdur umarım...

bencede RR ufak durabilir ancak gidip üstüne binmelisiniz en azından bi kere

ben bindim.dehşet bişe.acayip atak ve hızlı.tavsiye ederim...:cat::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
2
Merhaba bende uzun zamandır modeller arasında araştırma yapıp kafası karışıp hiç bişey yapamayanlardanım

Land Cruıser şuan piyasada daha dün gidip birini inceledim görüntü gerçekten çok güzel ön harici arka freninde disk olması sanırım avantaj olabilir yıllardır vosvos kullanırım hava soğutmalılar zaten ayrı bir ilgidir benim için

Land cruıser ın yan çantaları ön camı ile aksesuarıda zenginleşmiş tek eksiği bence arka sisi bar deniyor sanırım o dur gösterge olarakta biraz zayıf devir saati benzin göstergesi yok zaten ben onların olmamasınada alışkınım :)

Ehliyet almadan motor üstünde olmak istemediğimden biraz kullanıcı yorumlarını okuduktan sonra land cruıser hakkında karar vereceğim sanırım yalnız hayalimdeki renkler hiç bir motorda olmadığından ( bu fiyat aralıklarında ) aldığımda boyatsammı acaba diyorum

Herkese kazasız yolculuklar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst