Merhaba bende uzun zamandır modeller arasında araştırma yapıp kafası karışıp hiç bişey yapamayanlardanım
Land Cruıser şuan piyasada daha dün gidip birini inceledim görüntü gerçekten çok güzel ön harici arka freninde disk olması sanırım avantaj olabilir yıllardır vosvos kullanırım hava soğutmalılar zaten ayrı bir ilgidir benim için
Land cruıser ın yan çantaları ön camı ile aksesuarıda zenginleşmiş tek eksiği bence arka sisi bar deniyor sanırım o dur gösterge olarakta biraz zayıf devir saati benzin göstergesi yok zaten ben onların olmamasınada alışkınım
Ehliyet almadan motor üstünde olmak istemediğimden biraz kullanıcı yorumlarını okuduktan sonra land cruıser hakkında karar vereceğim sanırım yalnız hayalimdeki renkler hiç bir motorda olmadığından ( bu fiyat aralıklarında ) aldığımda boyatsammı acaba diyorum
Herkese kazasız yolculuklar