Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
öncelikle herkese selam... Arkadaşlar şimdi ben bir Regal Raptor DD 250E-9 aldım ve bu motorun nekadar yaktığı hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...
öncelikle herkese selam... Arkadaşlar şimdi ben bir Regal Raptor DD 250E-9 aldım ve bu motorun nekadar yaktığı hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...
Deponu full lersin tam 100 km yol yapınca istasyona gidersin tekrar benzin alırsın,oradan yola çıkıp hesabını yaparsın,tabi bunu yaparken motosikletini zorlamadan normal bir sürüş içerisinde olman gerekli
100 km de 4 litreyi 650 cc olanlar yakıyo aşagı yukarı o motorun hakkı 100km/3 litre bence.. bide ne kadar az teferruat o kadar arza regal su sogutmalı.. yok yadyatör yok su yok muşur kevay süper shadow da hiç bişi yok o parçalardan arzayapmaz yani