Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Samet abi çok kısa bi sürede bu kadarını tutabildi ama inanıyorum yarım saatte 4-5 kilo tutardı :mrgreen:
Mete abinin de dediği gibi sürüş hele de o feribota gidişte falan ani duruşlar büyük tehlikeler yarattı
Tünay abinin arkasındaki TIR ın frenajı benim kalp atışlarımı hızlandırdı sarı kamyon aynı şekilde
Allah tan kazasız belasız döndük şimdiden canım tekrar buluşma istiyor :queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
İrfan'cım yeni konuyu açsaydın,fotoları yavaş yavaş hüpletirdik :p

furkan yeni buluşmayı Tünal abi ayarlıcak ,kendin getir kendin ye hesabı :p

ben konuları kaçırıyorum son anda fark ediyorum sen görürsen bana haber ver :p
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
İrfan'cım yeni konuyu açsaydın,fotoları yavaş yavaş hüpletirdik :p

furkan yeni buluşmayı Tünal abi ayarlıcak ,kendin getir kendin ye hesabı :p

ben konuları kaçırıyorum son anda fark ediyorum sen görürsen bana haber ver :p


Heber yerine ulaşır...sipariş tamamdır adrese teslim......................irfan kardeşimin gözlerinden öperim...


Cumartesi akşamı ailemi yolcu edeceğim ya pazar akşamı olsun yada cuma akşamı ne dersiniz hanımlar...............
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi ben pişiriyim hepimiz yiyelim ayıp ediyosunuz yeterki arkanızda bi yer ayırın bana :queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bendeki resim bu....
205899_206664509387525_100001319336816_518805_7129286_n.jpg
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
1. si ortak o benım sırtım değil ilkayın sırtı :) 2. si ise sırttan kasttettiğim yemek yerken arjantınlı abı çekmıstı :D yinede sagol kardesım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst