Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #341
arkadaşlar konuyla alakalı söyleyeceklerimin tümünü dinlenerek sakin kafayla yarın akşam yeni konu ve resimlerle açacağım, konuya saklıyorum, telaşeden yorgunluktan yatacağım yeri beğenirim sanırım , her ne kadar cepten girsemde şu an affınıza sığınarak tüm duygu düşüncelerimi yarın akşam müsait olabileceğim zaman saklıyor teşekür ediyorum ....




