Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
herkeze selamlar ..
13 ağustos cumartesi akşamı düzenlemiş olduğum iftar davetine öncelikle katılma inceliğini gösteren , bana çocukların bayram sevincini tattıran , gururlandıran , mutlu eden tüm dostlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum ,
sevgili ağabeylerim, ve kardeşlerim umuyorumki bundan sonraki etkinlikler bundan daha içten, güzel, samimi ve candan olsun...
çok güzel bir akşamdı , sohbetler samimi, ve sıcaktı yeni arkadaşlarımla bire bir görüşme fırsatı bulmak ta ayrı bir güzellikti ,
ayrıca herkezin kazasız belasız evlerine dönmüş olmasına çok sevindim ,
allah iniş takımlarınıza zeval vermesin bir sonraki etkinlik ve paylaşımlarda görüşmek umuduyla deyip konuyu resimlere bağlıyor,
davetimi kırmayıp teşrif eden ve tüm mt dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyor resimlere geçiyorum..







bir ara iş yerinden tüyüp gündüz gözüyle bir kare alayım diye arazi olarak, resimlemeye çalıştığım yemek yediğimiz mekan



gün batımına dayanamıyorum


motosikletindeki su tutma aparatını kendi motosikletinden söküp bana hediye eden sevgili özer ağabeyim beni oldukça çok duygulandırdı bir ara gözlerim doldu , erkek adamız ya ...
özer ağabeyim bu belki senin için küçük fakat benim için manevi değeri çok büyük olan hediyeni severek kullanacağımdan şüphen olmasın diyor matal atından yakışıklı bir poz sana hediye ediyorum...

honda cbr 1100 xx adını anarken bile düşüneceksin arkadaş.....!!!!!!
çok değerli tünal abimin geçmiş gezilerde bana bir sözü vardı , benimde çok istediğim bir şeydi, 13 yaşımdan beridir mobilette ile başlayan motosiklet hayatımın en unutulmaz anlarını bana yaşattığı için kendisine teşekkür ediyor ve ekliyorum,
ben motosiklete bindiğimi sanıyormuşum af buyurun hepsi 2 teker ama buna binerken hakikaten aklınızı yanınıza, yüreğinizi cebinize koymanızı öneririm ve ne kadarda uzun yıllar motosiklet kullanıyor olsanız böyle bir tecrübenin gerçekten farklı olduğunu o akşam bana öğretti , topçulara vardığımızda kendisi belki anlayamadı fakat dizlerimin korkudan titremesi sizleri uğurladıktan, 15 dakika sonra geçti,
bunun devamını gündüz hava ve yol şartlarının iyi olduğu bir günde seninle ,kendimi kemerle motosiklete bağlayıp ,otoyolda,tekrar denemeyi çok isterim tünal abi söz arkanda adam gibi duracağım
ellerinden öperim...:rendeer:

samedim paşam allah sendende razı olsun ,mülayim insan, ybr ile cbf ile yollara çıkmak bişey değil dostum , böyle bir makinayla anlayana çok ince ayrıntı var, km de ne yakıyo bu ?
bence güzel bir kareyi senin makinada hakediyor , nefsine yenilip guruptan kopmadın
helal olsun herkezin harcı değil öle sabırla gitmek
bu arada bıyık sana acayip gidiyor usta bu halinle seni amcama benzetiyorum :queen:

görkemcim allah kem gözlerden korusun dostum , nazar değmesin makinanın kıymetini zaten bilirsin
fakat hakkaten kıymetini bil :cherry:
allah herkeze nasip etsin gözü olanında gözü çıksın

tamer abicim nerede bir er 5 görsem amin ol aklıma sen geleceksin bundan sonra ,
bunun sebebi cbf almadan önce çok er 5 kovalamam olsa gerek , ayrıca gündüz farların oldukça güzel
fırının önüne geldiğinizde kask başında olduğu için ilk önce tanıyamadım ,
fakat bundan sonra nerde görsem kaçmaz gözümden
sanada çok teşekkür ederim ağabeyim, zaten benle fazla ahbab olursan senin balkon terasa dönebilir bak uyarmadı deme 

onurcum bizim için , sırf bizle olabileceksin diye programını bozup taaaa sivaslardan buraya gaz bastın kerdeşim anlayana bu bile yeter,
şimdi ben nasıl olurda bu yakışıklıdan bir kare almam

ulem fotğrafçı adamın objektif bakış açısıda başka oluyor arkadaş bu kareye hasta oldum benim aklıma bu açıdan çekmek hayatta aklıma gelmezdi ...






gelde bu adamların hakkını ye be kardeşim ....onlar olmasaydı kesin bir çok terslikle karşılaşır mahçup olurdum , sevgili (pynst yığıt,pynst ercan, pynst sercana ) huzurlarınızda çok çok teşekkür ediyorum onlardanda allah razı olsun,
bundan 10 gün kadar önce onları buraya üye yapmaya uğraşıyordum fakat şimdi üye olmak için tırmalıyorlar o geceyi gördükten sonra :cherry: aktıvasyon kodları maillerine gelmiyor diye sinir oldular
mt ye aslanlar gibi sağlam müzisyen ve motosiklet tutkunu 2 üye daha katmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum , o akşamki ortamı gördükten sonra mt ye bakış açıları değişti 


bunlarda samedimin kefalleri adam yemekle göz arasında işi seriye bağlamış, bi gördüm oha oldum :cherry:
ulem hangi aralık tuttun bunları
????? samet ve balık dedimmiydi durup düşünecen aga ...:queen:




sevgili ağabeyim (motoseyyah) serdar ağabeyim yalovadan kendi aracıyla geldi sebebide mezitin motosikletinin olmaması
artık mezite aramızda imece usulü ile bir motosiklet alsak yani heyyyy yüce forum....
allah her ikisindende razı olsun tanışmak ve görmek istediğim insanlarıda görmüş olmanın mutluluğunu yaşadım ,fazla değil ramazandan sonra çayınızı içmeye geleceğim haberiniz olsun


öle atıp tutanları çok gördük :cherry: metehan pide sınavından geçemedi kendisine ( 0 ) verdim ama bizim yığıt karışıklıkta, önüne kuşbaşılı pide bırakmadığı içindir kesin , gözle görülür performans düşüklüğü vardı ,mete senin kilometre bakımın dolmuş gözüm olmuyo böle bir sürü pide arttı








özer abi selamlarını hanıma aynen ilettim oda mutlu oldu, sevindi bir şeylerde tuzunun olmasına , bayramdan sonra senelik izinde ona motosikletle istanbul turu sözüm var ailecek kapını çalabilirim haberin ola , istanbulu gezipte sizleri es geçmeyi ayıp gördüğümden

özer abinin bu bakışları dikkatimden kaçmadı önündeki güveci yedikten sonra karşı masadaki metenin tabağını kesiyor gibin sankim :cherry:













ramazanım ayaklarına tekerine sağlık kardeşim allah sendende razı olsun ne oldu gözüm sende tırt çıktın mete gibi sınıfta kaldın
pide konusunda ona göre 




bu kolide benim için çok anlamlı bir şeydi, sevgili mustafa ( silentsorrow,) mt kardeşliğine yakışır bir edayla niğde aksaraydan bizler için tahinli pide yolladı , fakat teravih namazı dönüşü çaylar yudumlanırken karamürsel gezisinin düşünülmesi, ve çok geç kalmamak adına , yola erken çıkılması gerektiğinden dolayı ,
zaten güveç ve pidelerle şişmiş olan arkadaşların tahinli pideye ayıracakları yer kalmaması zarureti ile kutudan dahi çıkartamadık , fakat mustafacım sırf senin için bu kareyi aldım dostum ve emin ol mercek altına alıp güzelce inceledim
sonra geriye kalan arkadaşlara dağıttım onlarda çok teşekkür ettiler , allah sendende razı olsun arkadaşım görüşmek üzewre inşallah...

bizim yiğit özer ağabeyimi tanımadan önce honda sahadaow almayı düşünüyordu özer abinin yamacına yamacına duruşu ondan olsa gerek :cherry:




son olarakta gerçeğine binemeyip yusufladığım için ve gaza geldiğimden dolayı kendimi ps ye vurdum :cherry: tunal abi senin alat 310 gördümü ağabey ahanda bak aşşada video var ama rüzgar eksikti ,
fakat gerçeğinin yerini yinede tutmuyo be abi yavvvv
http://www.izlesene.com/video/gercegiyle-gazlayamadim-vurdum-kendimi-pc-ye/4307671
harbiden sardı beni sesler oldukça başarılı sadece g kuvveti ve rüzgar dışında
dip not : resimlerin birde cep telefonumdan çekilmişleri var fakat el insaf mubarekler saat şu an 4:55 gösteriyor sabah iş var , ama , müsait zamanda o resimleride ekleyeceğim .
iftar davetimde sizleri görmekten çok mutlu oldum.. emeği geçen tüm gönül dostlarına saygı ve sevgiler sunuyor iyi sabahlar diliyorum....
her zaman mt.....
13 ağustos cumartesi akşamı düzenlemiş olduğum iftar davetine öncelikle katılma inceliğini gösteren , bana çocukların bayram sevincini tattıran , gururlandıran , mutlu eden tüm dostlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum ,
sevgili ağabeylerim, ve kardeşlerim umuyorumki bundan sonraki etkinlikler bundan daha içten, güzel, samimi ve candan olsun...
çok güzel bir akşamdı , sohbetler samimi, ve sıcaktı yeni arkadaşlarımla bire bir görüşme fırsatı bulmak ta ayrı bir güzellikti ,
ayrıca herkezin kazasız belasız evlerine dönmüş olmasına çok sevindim ,
allah iniş takımlarınıza zeval vermesin bir sonraki etkinlik ve paylaşımlarda görüşmek umuduyla deyip konuyu resimlere bağlıyor,
davetimi kırmayıp teşrif eden ve tüm mt dostlarına saygı ve selamlarımı sunuyor resimlere geçiyorum..







bir ara iş yerinden tüyüp gündüz gözüyle bir kare alayım diye arazi olarak, resimlemeye çalıştığım yemek yediğimiz mekan



gün batımına dayanamıyorum


motosikletindeki su tutma aparatını kendi motosikletinden söküp bana hediye eden sevgili özer ağabeyim beni oldukça çok duygulandırdı bir ara gözlerim doldu , erkek adamız ya ...
özer ağabeyim bu belki senin için küçük fakat benim için manevi değeri çok büyük olan hediyeni severek kullanacağımdan şüphen olmasın diyor matal atından yakışıklı bir poz sana hediye ediyorum...

honda cbr 1100 xx adını anarken bile düşüneceksin arkadaş.....!!!!!!
çok değerli tünal abimin geçmiş gezilerde bana bir sözü vardı , benimde çok istediğim bir şeydi, 13 yaşımdan beridir mobilette ile başlayan motosiklet hayatımın en unutulmaz anlarını bana yaşattığı için kendisine teşekkür ediyor ve ekliyorum,
ben motosiklete bindiğimi sanıyormuşum af buyurun hepsi 2 teker ama buna binerken hakikaten aklınızı yanınıza, yüreğinizi cebinize koymanızı öneririm ve ne kadarda uzun yıllar motosiklet kullanıyor olsanız böyle bir tecrübenin gerçekten farklı olduğunu o akşam bana öğretti , topçulara vardığımızda kendisi belki anlayamadı fakat dizlerimin korkudan titremesi sizleri uğurladıktan, 15 dakika sonra geçti,
bunun devamını gündüz hava ve yol şartlarının iyi olduğu bir günde seninle ,kendimi kemerle motosiklete bağlayıp ,otoyolda,tekrar denemeyi çok isterim tünal abi söz arkanda adam gibi duracağım

samedim paşam allah sendende razı olsun ,mülayim insan, ybr ile cbf ile yollara çıkmak bişey değil dostum , böyle bir makinayla anlayana çok ince ayrıntı var, km de ne yakıyo bu ?

görkemcim allah kem gözlerden korusun dostum , nazar değmesin makinanın kıymetini zaten bilirsin
allah herkeze nasip etsin gözü olanında gözü çıksın

tamer abicim nerede bir er 5 görsem amin ol aklıma sen geleceksin bundan sonra ,
fakat bundan sonra nerde görsem kaçmaz gözümden

onurcum bizim için , sırf bizle olabileceksin diye programını bozup taaaa sivaslardan buraya gaz bastın kerdeşim anlayana bu bile yeter,
şimdi ben nasıl olurda bu yakışıklıdan bir kare almam

ulem fotğrafçı adamın objektif bakış açısıda başka oluyor arkadaş bu kareye hasta oldum benim aklıma bu açıdan çekmek hayatta aklıma gelmezdi ...






gelde bu adamların hakkını ye be kardeşim ....onlar olmasaydı kesin bir çok terslikle karşılaşır mahçup olurdum , sevgili (pynst yığıt,pynst ercan, pynst sercana ) huzurlarınızda çok çok teşekkür ediyorum onlardanda allah razı olsun,
bundan 10 gün kadar önce onları buraya üye yapmaya uğraşıyordum fakat şimdi üye olmak için tırmalıyorlar o geceyi gördükten sonra :cherry: aktıvasyon kodları maillerine gelmiyor diye sinir oldular


bunlarda samedimin kefalleri adam yemekle göz arasında işi seriye bağlamış, bi gördüm oha oldum :cherry:




sevgili ağabeyim (motoseyyah) serdar ağabeyim yalovadan kendi aracıyla geldi sebebide mezitin motosikletinin olmaması
artık mezite aramızda imece usulü ile bir motosiklet alsak yani heyyyy yüce forum....
allah her ikisindende razı olsun tanışmak ve görmek istediğim insanlarıda görmüş olmanın mutluluğunu yaşadım ,fazla değil ramazandan sonra çayınızı içmeye geleceğim haberiniz olsun


öle atıp tutanları çok gördük :cherry: metehan pide sınavından geçemedi kendisine ( 0 ) verdim ama bizim yığıt karışıklıkta, önüne kuşbaşılı pide bırakmadığı içindir kesin , gözle görülür performans düşüklüğü vardı ,mete senin kilometre bakımın dolmuş gözüm olmuyo böle bir sürü pide arttı








özer abi selamlarını hanıma aynen ilettim oda mutlu oldu, sevindi bir şeylerde tuzunun olmasına , bayramdan sonra senelik izinde ona motosikletle istanbul turu sözüm var ailecek kapını çalabilirim haberin ola , istanbulu gezipte sizleri es geçmeyi ayıp gördüğümden

özer abinin bu bakışları dikkatimden kaçmadı önündeki güveci yedikten sonra karşı masadaki metenin tabağını kesiyor gibin sankim :cherry:













ramazanım ayaklarına tekerine sağlık kardeşim allah sendende razı olsun ne oldu gözüm sende tırt çıktın mete gibi sınıfta kaldın




bu kolide benim için çok anlamlı bir şeydi, sevgili mustafa ( silentsorrow,) mt kardeşliğine yakışır bir edayla niğde aksaraydan bizler için tahinli pide yolladı , fakat teravih namazı dönüşü çaylar yudumlanırken karamürsel gezisinin düşünülmesi, ve çok geç kalmamak adına , yola erken çıkılması gerektiğinden dolayı ,
zaten güveç ve pidelerle şişmiş olan arkadaşların tahinli pideye ayıracakları yer kalmaması zarureti ile kutudan dahi çıkartamadık , fakat mustafacım sırf senin için bu kareyi aldım dostum ve emin ol mercek altına alıp güzelce inceledim

bizim yiğit özer ağabeyimi tanımadan önce honda sahadaow almayı düşünüyordu özer abinin yamacına yamacına duruşu ondan olsa gerek :cherry:




son olarakta gerçeğine binemeyip yusufladığım için ve gaza geldiğimden dolayı kendimi ps ye vurdum :cherry: tunal abi senin alat 310 gördümü ağabey ahanda bak aşşada video var ama rüzgar eksikti ,
fakat gerçeğinin yerini yinede tutmuyo be abi yavvvv
http://www.izlesene.com/video/gercegiyle-gazlayamadim-vurdum-kendimi-pc-ye/4307671
harbiden sardı beni sesler oldukça başarılı sadece g kuvveti ve rüzgar dışında
dip not : resimlerin birde cep telefonumdan çekilmişleri var fakat el insaf mubarekler saat şu an 4:55 gösteriyor sabah iş var , ama , müsait zamanda o resimleride ekleyeceğim .
iftar davetimde sizleri görmekten çok mutlu oldum.. emeği geçen tüm gönül dostlarına saygı ve sevgiler sunuyor iyi sabahlar diliyorum....
her zaman mt.....




