- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 47
Arkadaşlar gün sonuna doğru çıkan ufak bir sorundan dolayı cep telefonumu kullanamadığım için tahinlilerin oraya ulaşıp ulaşmadığını öğrenemedim. Umarım tahinlileri tatma fırsatınız olmuştur.
abim hakikaten fena bişeydi senin kiAmin cemaat emaneti adrese teslim ettim şimdi eve geldim....irfan kardeş teşekkürler....adam gibi adamlara selam olsun derim...Allaha emanet olun
---------- Post added at 01:26 ---------- Previous post was at 01:24 ----------
Bende gelirken 270 vaizyetleri vardı he he he he tamm irfanlık aslında
Amin cemaat emaneti adrese teslim ettim şimdi eve geldim....irfan kardeş teşekkürler....adam gibi adamlara selam olsun derim...Allaha emanet olun
---------- Post added at 01:26 ---------- Previous post was at 01:24 ----------
Bende gelirken 270 vaizyetleri vardı he he he he tamm irfanlık aslında
Tünal abi emaneti bıraktıgın için teşekkürler,pek keyif almıştır yoldasabaha kadar gazlar artık yatakta
![]()
Eyvallah kardeşim.........
irf. abiellerine ve gönlüne sağlık çok güzel yemekler ve çok süper bir ortam oldu. mekanda felaket hoşuma gitti. MT deki en güzel etkinliklerden biriydi benim için ortam çok samimiydi. bide şu nicklerle gerçek kişileri karıştırmasam. bütün simalar gözümün önünde ama nicklerden yola çıkınca kafam karışıyor
resim paylaşımı içinde çok teşekkür ederim unnamad
resimlerin daha fazla olduğunu tahmin ediyorum ve bekliyorum. bu arada geceye samet abi ve tünal abinin motor sesleri damgasını vurdu. keşke telefonuma kaydetseydim sabah alarm olarak kullanırdım
![]()
ülen Cenk..onur o sesleri geç bence..
kawasakinin sesini kaydetseydin sabah savaşmı çıktı diye uyanırdın![]()