Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Arkadaşlar gün sonuna doğru çıkan ufak bir sorundan dolayı cep telefonumu kullanamadığım için tahinlilerin oraya ulaşıp ulaşmadığını öğrenemedim. Umarım tahinlileri tatma fırsatınız olmuştur.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet eve döndük donunda :)

İrfan kardeşime ve ekip arkadaşlarına bizlere verdigi güzel İftar yemegi için bol bol teşekkürler,ellerine saglık İrfan'cım ama alıştırma derim bizleri O güzel pidelerine :) hayla göbecik S.O.S veriyor :p

resimleri yüklemek için açtınız mı bir topaç
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Amin cemaat emaneti adrese teslim ettim şimdi eve geldim....irfan kardeş teşekkürler....adam gibi adamlara selam olsun derim...Allaha emanet olun

---------- Post added at 01:26 ---------- Previous post was at 01:24 ----------



Bende gelirken 270 vaizyetleri vardı he he he he tamm irfanlık aslında
abim hakikaten fena bişeydi senin ki:)
milleti amma gaza getirdi yav:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Amin cemaat emaneti adrese teslim ettim şimdi eve geldim....irfan kardeş teşekkürler....adam gibi adamlara selam olsun derim...Allaha emanet olun

---------- Post added at 01:26 ---------- Previous post was at 01:24 ----------



Bende gelirken 270 vaizyetleri vardı he he he he tamm irfanlık aslında

Tünal abi emaneti bıraktıgın için teşekkürler,pek keyif almıştır yolda :) sabaha kadar gazlar artık yatakta :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
205899_206664509387525_100001319336816_518805_7129286_n.jpg
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Ah tünal ah!!! irfanımın yine söylüyorum buradan,daha çocuğu olmaz adamın dizleri hala titriyordur


İrfancım buradan tekrar tekrar teşekkürler mt. biraz canlılık getirdin kardeşim herşey gönlünce olsun,yengem'e de saygılar katkıları için.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
184191_206662629387713_100001319336816_518763_590936_n.jpg

185423_206662686054374_100001319336816_518764_7944944_n.jpg

228838_206662709387705_100001319336816_518765_301528_n.jpg

293413_206662799387696_100001319336816_518766_4221099_n.jpg

292398_206662872721022_100001319336816_518767_4013083_n.jpg

294951_206663116054331_100001319336816_518773_1756507_n.jpg

254725_206663242720985_100001319336816_518776_8030713_n.jpg

198677_206663352720974_100001319336816_518778_5453296_n.jpg

294166_206663569387619_100001319336816_518783_6429203_n.jpg

262483_206663709387605_100001319336816_518786_4755487_n.jpg

294740_206663769387599_100001319336816_518788_2028455_n.jpg

198629_206664772720832_100001319336816_518810_5387784_n.jpg

293348_206664882720821_100001319336816_518812_6300496_n.jpg


---------- Post added at 02:04 ---------- Previous post was at 02:00 ----------

bendeki fotoları koydum...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Oraya 250-300 km daha yakın olsaydım kesin gelirdim ya kısmet artık. :) Görüntüye göre iyi eğlenmişiniz arkadaşlar, daha nice muhabbetli buluşmalara inşallah.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
irf. abi :) ellerine ve gönlüne sağlık çok güzel yemekler ve çok süper bir ortam oldu. mekanda felaket hoşuma gitti. MT deki en güzel etkinliklerden biriydi benim için ortam çok samimiydi. bide şu nicklerle gerçek kişileri karıştırmasam. bütün simalar gözümün önünde ama nicklerden yola çıkınca kafam karışıyor :) resim paylaşımı içinde çok teşekkür ederim unnamad :) resimlerin daha fazla olduğunu tahmin ediyorum ve bekliyorum. bu arada geceye samet abi ve tünal abinin motor sesleri damgasını vurdu. keşke telefonuma kaydetseydim sabah alarm olarak kullanırdım :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar gidenlerin tekerine ,çağıranın yüreğine sağlık.

Belki en çok ben istiyordum fakat bir HONDA nt700 sevdasına kapılıp gelemedim. Fakat bu gelmeyeceğim anlamına gelmiyor . İnşallah ve belkide nt 700 ile :)

Metehan hani nerde kaldı monttu korumaydı :p bi elinde tesbih eksikmiş. Ağır abi motorda olmuşsun :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
irf. abi :) ellerine ve gönlüne sağlık çok güzel yemekler ve çok süper bir ortam oldu. mekanda felaket hoşuma gitti. MT deki en güzel etkinliklerden biriydi benim için ortam çok samimiydi. bide şu nicklerle gerçek kişileri karıştırmasam. bütün simalar gözümün önünde ama nicklerden yola çıkınca kafam karışıyor :) resim paylaşımı içinde çok teşekkür ederim unnamad :) resimlerin daha fazla olduğunu tahmin ediyorum ve bekliyorum. bu arada geceye samet abi ve tünal abinin motor sesleri damgasını vurdu. keşke telefonuma kaydetseydim sabah alarm olarak kullanırdım :)

yahu o ses bizim motosikletlerden çıkıyordu..
bizim motorlar:p uslu uslu durdu..ses çıkarmadılarki....:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
onur o sesleri geç bence..
kawasakinin sesini kaydetseydin sabah savaşmı çıktı diye uyanırdın:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst