Ramazan Erzaklarını Dağıttık, Hekese Teşekkürler

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
40 paket sadece benim hesapta var, kendi alacaklarım hariç. Çünkü net belli değil, malum ticaret yapıoz du bakalım bugün ne koycaz cebe :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
nakil işini nasıl yapcaz abi. Bide benim paketlere 2 daha ekleyin toplamda 4 oldu :queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
nakil işini nasıl yapcaz abi
Anlamadım, para nakli mi paket nakli mi. Eğer paket naklini soruyosan ben ve bi kaç kişi arbayla gelcek.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
69 paket oldu.. Evet Olcay ben kac adetse yaptiricam, depoyla gorustum. Sadece o abidik gubidik dediginiz hediyeleri koyamiycaklar.
Holy diver yarin anlaticam ben sana denizcilik olayini, simdi sisirmeyelim formu...

Tasima isi: Trenox minibusle gelicek (sayiya gore kamyonete kadar hersekilde gelebilir :rendeer: ), eyong da arabayla...

O konuda cozuldu..
Dont worry be happy sadece su paket sayisini belirleyin yeter..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
Taşıma derken paketleri karfurdan araçlara taşınması değil ümidiyle geleceğim. 100 e yakın paket var boru diil yani :queen:
bu arada ben ; 4 paket

toplam 73 oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar gerçekten özür dilerim ama Egoung arkadaşım son durumu isteren birinci sayfada yazsanda nerde nasıl buluşuyoruz bende gelmek istiyorum ama 21 sayfada nerede ne yazıyor bulmak çok zor... Yarın gelsem orada para verebilir miyim? Bu arada ellerinize sağlık arkadaşlar çok güzel bir düşünce olmuş....
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Son durum şudur ;

16 Ekim Pazar günü saat 11:30 da Kozyatağı (İçerenköy) Carrefour un 2 nolu kapısında buluşuyoruz.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
Morpheus, 16/10/2005 pazar günü saat 11:30 da kozyatağı carrefour da oluyorsun B kapısı dendi. Hepbirlikte yapacağız alışverişi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam arkadaşlar teşekkür ederim ... bende yarın orada olacağım
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Eyong beeahh keske herkesin parasini onceden toplasaydin, erkenden odeme yapmamiz gerekiyo falan deseydik.. Sonra ver elini hawai, dubaii... Huhaaa ha ha :flower:

Yarin gorusmek uzereeeeeee......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst