69 paket oldu.. Evet Olcay ben kac adetse yaptiricam, depoyla gorustum. Sadece o abidik gubidik dediginiz hediyeleri koyamiycaklar.
Holy diver yarin anlaticam ben sana denizcilik olayini, simdi sisirmeyelim formu...
Tasima isi: Trenox minibusle gelicek (sayiya gore kamyonete kadar hersekilde gelebilir :rendeer: ), eyong da arabayla...
O konuda cozuldu..
Dont worry be happy sadece su paket sayisini belirleyin yeter..