racer'ın eksoz cıkısına yaptıgım led lambalar

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
Arkadaşlar ben ahmet kanuni racer 200 cc bır makıne aldım bır ay once ancak eksoz çıkışlarını begenmıyordum ve kendı tasarımım sonucu eksoz çıkışına yaptıgım ledleri stop olarak kullanıyorum.
eksoz ısısı dusuk aşırı ısınmada yanmaması ıcın ledlerın ustune 300 dereceye dayanıklı sılıkon kullandım:)
akşamları cok guzel bır goruntu verıyor :) kablolar yanmaz kablo hiç bır sıkıntı yok 1 seneden berı kullanıyorum resımlerı guncelleştırdım tekrardan.

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayıldım bunu diyebilirim...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hakikaten güzel olmuş ellerine sağlık bunu birde frene değilde fara bağlasan arkadaşların dediği gib akşam alew gibi görünebilir
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla güzel olmuş, orjinal bi işlem olmuş. güle güle kullan:cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
güzel hoş çalışma olmuş ne diyeyim makinayı görünce ah çektim şimdi
alamicam herhalde ben motor falan :pr:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
arkadaş çok güzel olmuşta yalnız sağ tarafta ledler çok sol tarafta ise az olmuş eşit olsaymış daha güzel olurmuş
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
güzel olmuş :cat: kabloları ne yaptın onlarda sıcaktan eriyip kısa devre yapmasın :silent: :pr:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
CBF150 Hızlı gidince hiç yanmıyor.Frene bağlamış frene basınca yanıyor...

yazmışsın ama hızlı gisderken frene basılmıomu???:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst