- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 89
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ben ahmet kanuni racer 200 cc bır makıne aldım bır ay once ancak eksoz çıkışlarını begenmıyordum ve kendı tasarımım sonucu eksoz çıkışına yaptıgım ledleri stop olarak kullanıyorum.
eksoz ısısı dusuk aşırı ısınmada yanmaması ıcın ledlerın ustune 300 dereceye dayanıklı sılıkon kullandım
akşamları cok guzel bır goruntu verıyor
kablolar yanmaz kablo hiç bır sıkıntı yok 1 seneden berı kullanıyorum resımlerı guncelleştırdım tekrardan.


eksoz ısısı dusuk aşırı ısınmada yanmaması ıcın ledlerın ustune 300 dereceye dayanıklı sılıkon kullandım
akşamları cok guzel bır goruntu verıyor
Son düzenleme: