R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Fazerden sonra şöyle bir ufak değişikjlik yapim dedim :p:p

Bazıları kızım mızım açıyo bende erkekim diye açım bare didim :mrgreen::mrgreen:

slında aklımda makına yoktu yani vardıda şimdi yoktu ani bi kararla karar verdim ve aldım hayırlısı olur umarım.

Darısı oolmayanlara inşallah allah herkezin gönlüne göre versin

Bi iki hareket yapim dedim yeni makınamla :p:p

DSC00356.jpg

bide şurdann :cherry:
DSC00357.jpg

Bide burdann :p:p
DSC00358.jpg



Neyse sadete gelelim:cherry::cherry:
DSC00340.jpg

DSC00339.jpg

DSC00341.jpg

DSC00342.jpg

DSC00345.jpg

DSC00346.jpg

DSC00347.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi kaç basıyo bu :p

profilinde görmüştüm bekliyordum başlığı

hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Allah kaza bela vermesin çok deli kullanıyosun dikkat r1 altından çabuk kaçar:rendeer::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hani Lan erkeğin bendim :(..

neyse abi benim süpriz yıkıcak ortalığı.. Türkiyede bir eşi benzeri daha yok..
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
ss motorlarda en iyi motorlardan biri :) allah kaza bela vermesin. hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hayırlı olsun kardeş güle güle kullan allah kaza bela göstermesin güzel makine
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
abi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin:rendeer:
mersi canemm

cok jixmş makinan hayırlı olsun:cat:
senden jix omasın biraz öledir :p

abi kaç basıyo bu :p

profilinde görmüştüm bekliyordum başlığı

hayırlı olsun:rendeer:

Abi çok basıyo :cherry: zaten bu sorulardan bıkkınlık geldi kartona yazıp yapıştıracam üstüne :mrgreen:

Allah kaza bela vermesin çok deli kullanıyosun dikkat r1 altından çabuk kaçar:rendeer::queen:
Sıkıysa kaçsın beni elimden kurtulamaz :)
Üstünde Bianchi yazıyo ama Yamaha yazsa inan R1 zannederdim:p
onada yazıcem merak etme :p
Hayirli olsun mert , peki ya fazer e ne oldu ?
Saolasın kardeş fazer ile takas ettim anlaştık bi şekilde
hani Lan erkeğin bendim :(..

neyse abi benim süpriz yıkıcak ortalığı.. Türkiyede bir eşi benzeri daha yok..

Erkeğim sensin ayatım benim ben buna erkekim dedim yaws:rendeer:
Hadi bakalım güvercini bekliyorum merakla :)



Herkeze teşekkürler arkadaşlar
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun mert
Allah kaza bela vermesin çok güzel bi makine
rüzgarın eksik olmasın :rendeer:
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
r1 in oldugu ilk resim cok guzel cikmis :cherry:
bu da nasip oldu stock egsoz ile r1 gormek :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst