R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Mert makineni gördüm, maşallahı var. Buradan da tebrik etmek isterim. Hayırlı uğurlu olsun.

Bir de üzerindeyken resim çektirseydin ya. A pardon zaten ilk 2 fotoğraf öyleymiş. :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
MErt Hayırlısı olsun dostum.. Allah KAzasız belasız binmek nasip ETsin... Bundan SOnra İki kere Dİkkat ET.. ALtında bi Canavar taşıyosun ARtık :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Vay vay vayyy...
cillop kimin namıssız.:)
Güle güle bin kardeş. Kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten motorun rengi güzel. Birde xenon olunca görünüş olarak kusursuz hale gelmiş.

Hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız kullanırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Fazerden sonra şöyle bir ufak değişikjlik yapim dedim :p:p

Bazıları kızım mızım açıyo bende erkekim diye açım bare didim :mrgreen::mrgreen:

slında aklımda makına yoktu yani vardıda şimdi yoktu ani bi kararla karar verdim ve aldım hayırlısı olur umarım.

Darısı oolmayanlara inşallah allah herkezin gönlüne göre versin

Bi iki hareket yapim dedim yeni makınamla :p:p

DSC00356.jpg
yoksa motosikleti arkadaki öz japon pazarı'ndan mı aldın:)
hayırlı olsun benim fawori motosiikletim R1.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hayırlı olsun kardeşim..

Yalnız, Fazer a yüklendiğin gibi yüklenirsen çok yaşatmaz bu alet.. :)

Yamaha tasarım olayında noktayı koymuş bence.. Güzellik konusunda 1000RR' ı feci tokatlar bu makina..

Güle güle , kazasız belasız bin..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
çok güzel maşallah. allah nazarlardan saklasın. kazasız sürüşler...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Mertim gule gule kullan Allah kaza bela vermesin.
Cok guzel masallah.
Halis abinin arkasından gitme zaten baska da birşey olmaz :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Mertim gule gule kullan Allah kaza bela vermesin.
Cok guzel masallah.
Halis abinin arkasından gitme zaten baska da birşey olmaz :p

:queen::queen::queen:




Mert'çim Kardeşim Allah gönlüne göre vermiş, Çok dikkat et Allah kaza bela vermesin Seni sevdiklerine bağışlasın. Hayırlu uğurlu olsun :rendeer:


resimleri yüklücem diye anamı ağlattın gece gece :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hocam hayırlı olsun maaşallah bu arada xenon bunda fabrikasyonmu:silent:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay vay vay şekerim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız güle güle kullanmayı nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
HayırLı uğurLu oLsun Mert :)
pLakaLık iptALi cok fena oLmuş yaLnız :D aaa burdaydı memur bey pLaka demiyesin sonra :)))
Nice nice kmLer yapman diLeğimLe..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hayırlı olsun arkadaşım bence r1 in en güzel rengini almışın
Allah kaza bela vermesin
Bencede en güzel rengi gayet sade ve güzel görünüyo fazerimde bu renktendi yapancıık çekmedim yani :)tekrar teşekkürler
hayırlı uğurlu olsun Mert!artık ön tekerin değmez asfalta:p
Fena değil ya arada bi değdiriyorum tabe :p:p
onu bırakta hakkını verebilicenmi yigidim:p

Mert makineni gördüm, maşallahı var. Buradan da tebrik etmek isterim. Hayırlı uğurlu olsun.


Bir de üzerindeyken resim çektirseydin ya. A pardon zaten ilk 2 fotoğraf öyleymiş. :p
saolasın canem üstünde de poz verdim işte :p
MErt Hayırlısı olsun dostum.. Allah KAzasız belasız binmek nasip ETsin... Bundan SOnra İki kere Dİkkat ET.. ALtında bi Canavar taşıyosun ARtık :mrgreen:
Evet gerçekten bi canavar çok dikkkat istiyor :cat:
Gerçekten motorun rengi güzel. Birde xenon olunca görünüş olarak kusursuz hale gelmiş.

Hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız kullanırsın.
Evet rebk olrak en hoşuma giden rengi ve 2005 kasası xenon ları eski motorumdan sökmüştüm alır almaz r1 ime taktım ve süper oldu farlar mercek sistemi olduğu için baya bi etkli
yoksa motosikleti arkadaki öz japon pazarı'ndan mı aldın:)
hayırlı olsun benim fawori motosiikletim R1.

Ha evet peşin fiyatına 12 taksit :mrgreen:

Hayırlı olsun kardeşim..

Yalnız, Fazer a yüklendiğin gibi yüklenirsen çok yaşatmaz bu alet.. :)

Yamaha tasarım olayında noktayı koymuş bence.. Güzellik konusunda 1000RR' ı feci tokatlar bu makina..
Yamaha her zaman yamahadır yüklenmeye gelince yoluna göre kardeşim dikkat edersen sorun yok :)

Güle güle , kazasız belasız bin..
saolasınn

Mertim gule gule kullan Allah kaza bela vermesin.
Cok guzel masallah.
Halis abinin arkasından gitme zaten baska da birşey olmaz :p
evet deminde msn de konuştuk bana böle dedi arkamdan gelme diye bende dedim ne demek istiyo sonradan jeton düştü :p:p


EPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR SAOLUN VAROLUNNN :cherry:

:queen::queen::queen:




Mert'çim Kardeşim Allah gönlüne göre vermiş, Çok dikkat et Allah kaza bela vermesin Seni sevdiklerine bağışlasın. Hayırlu uğurlu olsun :rendeer:


resimleri yüklücem diye anamı ağlattın gece gece :p
Len olim bi öle dion bi böle dion benimde kafam karıştı neseki hallettik teşekkürler canem :)
hocam hayırlı olsun maaşallah bu arada xenon bunda fabrikasyonmu:silent:
Hayır xenon ları ben taktım eski motorumda vardı :)
HayırLı uğurLu oLsun Mert :)
pLakaLık iptALi cok fena oLmuş yaLnız :D aaa burdaydı memur bey pLaka demiyesin sonra :)))
Nice nice kmLer yapman diLeğimLe..
Evet aha çekci duruyo ama aklımda daha gzel bi çalışma var kuyruk altı için :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst