- Katılım
- 16 Haz 2007
- Mesajlar
- 104
ayıpsın kanki nedemek yedek anhtarı sende zaten niye soruyonki![]()
sabah göremedim anahtarı
ayıpsın kanki nedemek yedek anhtarı sende zaten niye soruyonki![]()
sabah göremedim anahtarısen pasta yaparken biraz tozunu aliim :queen: :cherry::cherry::cherry:
Olum bırak bunları ya vermedin şu fazeri bana, düşdün gözümden. Yinede adet yerini bulsun, hayırlı olsun.
hani Lan erkeğin bendim..
neyse abi benim süpriz yıkıcak ortalığı.. Türkiyede bir eşi benzeri daha yok..