- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 1,224
- Konu Yazar
- #1
Fazerden sonra şöyle bir ufak değişikjlik yapim dedim 

Bazıları kızım mızım açıyo bende erkekim diye açım bare didim :mrgreen::mrgreen:
slında aklımda makına yoktu yani vardıda şimdi yoktu ani bi kararla karar verdim ve aldım hayırlısı olur umarım.
Darısı oolmayanlara inşallah allah herkezin gönlüne göre versin
Bi iki hareket yapim dedim yeni makınamla

bide şurdann :cherry:
Bide burdann

Neyse sadete gelelim:cherry::cherry:
Bazıları kızım mızım açıyo bende erkekim diye açım bare didim :mrgreen::mrgreen:
slında aklımda makına yoktu yani vardıda şimdi yoktu ani bi kararla karar verdim ve aldım hayırlısı olur umarım.
Darısı oolmayanlara inşallah allah herkezin gönlüne göre versin
Bi iki hareket yapim dedim yeni makınamla
bide şurdann :cherry:
Bide burdann
Neyse sadete gelelim:cherry::cherry:
Son düzenleme: