- Katılım
- 4 Eyl 2006
- Mesajlar
- 579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.
çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.
çok kötüydü çook..
onur iyileştin mi , iyileştiysen beni arasana![]()
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.
çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.
çok kötüydü çook..