Prometheus kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onurcum ah bi okusalar yazdıklarını şu baldırıçıplak kasksız motora binenler ah ulan ahhh :pr:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
onurum çok geçmiş olsun seni gene online görebilmek sevindirici.. en kötüsü ve en sonuncusu bu olur inşallah:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hoş geldin armıza.... İşallah son olur....:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Onur PROCAN bi süre çok fazla yazamayacak olmana üzüldüm yazılarını keyilfe okurum çünkü. hatta kilitlemelerini bile. Neyse tekrar aramızdasın ya bu da güzel. şükürler olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar geçmiş olsun, Allah daha beterinden korusun, işte yine korumaların önemi ortada,
uzun uzun yazmışsın durumu, yazabilmen bizim için güzel ama çok da yorma kendini :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
çok geçmiş olsun pro..........
henüz yeni duydum ve çok üzüldüm allah korumuş seni arkadaşım verilmiş sadakan varmış......tekrardan geçmiş olsun dileklerimle :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun Onurcum yaaa benim çok geç haberim oldu .bundan sonrası için yapabileceğim birşey olursa telefonlaşalım.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
sevgili dostlar;
öncelikle arayan, arayıp ulaşamayan, mesaj atan, mesaj atıp karşılık alamayan herkese çok teşekkür ederim. elimden geldiğince ve sağlık durumum elverdiğince telefonları açmaya, mesajları yanıtlamaya çalıştım. dönemediklerim ne olur affetsinler.

olay 30.07.2008 saat 23.40 civarında, 100. Yıl semtindeki 10 Nisan Polis Karakolu önünde ki caddede gerçekleşti. Sağ taraftan karakolun yanındaki yoldan çıkıp sola dönecek olan bi aracın, beni hiçe sayıp aşağıdan gelen arabayı beklemek için şeridin ortasında durması yüzünden, kıvırtmaca tekniği ile önünden geçmeye çalıştığım anda, bu aracın beklediği aşağıdan gelen araca sol ön far ve çamurluğundan çarptım. Benim ve çarptığım aracın hızlarımızın düşük olması kazanın sonucunu hafifletti. Ayrıca çarpma anına yakın, pegler üzerinde yükselip sol ayağımı selenin sağına almaya çalıştğım anda vurduğum için arabaya hiçbir temasım olmadı ve sanırım yere düşerken ellerimi uzattığım için bileğimde yer alan 2 kemikten biri çıktı diğeri kırıldı.

Başarılı bir ameliyat geçirdim. 1 platin 6 vida ve 2 kanca ile yaşıyorum şu an :) 2 kanca ile 1 ay sonra vedalaşacağım ancak diğerleri ile yaşamaya devam :)

Bir araya geldiğimiz dönemlerde kazadan bolca bahsederiz, ancak son bier şey söyleyeyim. Acilde bulunduğum sırada yanımdaki sedyede otomobil kazası yapmış ve tum omurları çıkmış bir kız yatmaktaydı. 2 arkadaşı da aynı araçta vefat etmiş. :pale:

Tehlikeli olan araçlar değil, o araçları kullananlardır. Evime yaklaşma rehaveti ile belki dikkatim dağılmıştı ya da frenleme eksiğim var. Ancak kask, mont (sıcağa rağmen), eldiven ve bot takıyor olmam zararımı minimuma indirdi. Üşenmeyip dizliğimi de taksam dizim yara olmayacaktı (gerçi geçti dizim ama olsun hiç olmayabilirdi de).

Motora binmekten korkmayın; ekipmansız, alkollü, bilinçsiz, eğitimsiz dalgın olarak motora binmekten her zaman korkun. Unutmayın motorcuysak, sürmenin yanında düşmeyi de bilmeliyiz :cat:

hepinize kucak dolusu sevgiler, kolumu dinlendireyim biraz yoruldum :mrgreen:

Şu yazıyı okudum rahatladım vallahi. :rendeer: Çok çok geçmiş olsun tekrardan. En kısa zamanda sağlığına kavuşursun umarım. :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Onurcum çok çok geçmiş olsun..
Kusura bakma daha yeni okuyabildim..
İyi olmanada çok sevindim daha beteri olmamasıda güzel..
Kendine dikkat et..
Bişey lazım olurs aistanbuldan hallederiz:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Çok geçmiş olsun pro
acil şifalar dilerim...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
sevgili dostlar;
öncelikle arayan, arayıp ulaşamayan, mesaj atan, mesaj atıp karşılık alamayan herkese çok teşekkür ederim. elimden geldiğince ve sağlık durumum elverdiğince telefonları açmaya, mesajları yanıtlamaya çalıştım. dönemediklerim ne olur affetsinler.

olay 30.07.2008 saat 23.40 civarında, 100. Yıl semtindeki 10 Nisan Polis Karakolu önünde ki caddede gerçekleşti. Sağ taraftan karakolun yanındaki yoldan çıkıp sola dönecek olan bi aracın, beni hiçe sayıp aşağıdan gelen arabayı beklemek için şeridin ortasında durması yüzünden, kıvırtmaca tekniği ile önünden geçmeye çalıştığım anda, bu aracın beklediği aşağıdan gelen araca sol ön far ve çamurluğundan çarptım. Benim ve çarptığım aracın hızlarımızın düşük olması kazanın sonucunu hafifletti. Ayrıca çarpma anına yakın, pegler üzerinde yükselip sol ayağımı selenin sağına almaya çalıştğım anda vurduğum için arabaya hiçbir temasım olmadı ve sanırım yere düşerken ellerimi uzattığım için bileğimde yer alan 2 kemikten biri çıktı diğeri kırıldı.

Başarılı bir ameliyat geçirdim. 1 platin 6 vida ve 2 kanca ile yaşıyorum şu an :) 2 kanca ile 1 ay sonra vedalaşacağım ancak diğerleri ile yaşamaya devam :)

Bir araya geldiğimiz dönemlerde kazadan bolca bahsederiz, ancak son bier şey söyleyeyim. Acilde bulunduğum sırada yanımdaki sedyede otomobil kazası yapmış ve tum omurları çıkmış bir kız yatmaktaydı. 2 arkadaşı da aynı araçta vefat etmiş. :pale:

Tehlikeli olan araçlar değil, o araçları kullananlardır. Evime yaklaşma rehaveti ile belki dikkatim dağılmıştı ya da frenleme eksiğim var. Ancak kask, mont (sıcağa rağmen), eldiven ve bot takıyor olmam zararımı minimuma indirdi. Üşenmeyip dizliğimi de taksam dizim yara olmayacaktı (gerçi geçti dizim ama olsun hiç olmayabilirdi de).

Motora binmekten korkmayın; ekipmansız, alkollü, bilinçsiz, eğitimsiz dalgın olarak motora binmekten her zaman korkun. Unutmayın motorcuysak, sürmenin yanında düşmeyi de bilmeliyiz :cat:

hepinize kucak dolusu sevgiler, kolumu dinlendireyim biraz yoruldum :mrgreen:






canım ya çook geçmiş olsun...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Onurcugum Cok Cok Geçmiş Olsun... Allah Aynı Seyi Bir Daha Göstermesin...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Geçmiş olsun be hoberator... Desene sen de cyborg oldun başımıza =) Merak ediyorum X-ray den geçerken ötüyo mu platin fln
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
87
Kaza haberi oldukca uzdu okudugumda fakat hafif atlatmis olmaniza sevindim.
Cok gecmis olsun...

Kaza haberi oldukca uzdu okudugumda fakat hafif atlatmaniza da cok sevindim.
Gecmis olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
şimdilik sorun yok gibi; pazartesi dikişler alınacak, ondan 15 gün sonra da bilekteki kanca çıkacak.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
şimdilik sorun yok gibi; pazartesi dikişler alınacak, ondan 15 gün sonra da bilekteki kanca çıkacak.

Ya Onur, bana her zaman kaza haberlerini duyduğumda böyle çok uzaklarda farklı gezegenlerde olan şeylermiş gibi gelirdi. Ben atraksiyona girdiğimda , iğne deliklerinden geçerken bana hiçbirşey olmazmış gibi gelirdi. Olsa da jeton atıp yeniden başlayacakmışcasına rahat olurdum.

Hele platinler vs sadece bilimkurgu filmlerde falan olur sanırdım. Ama çevremde kısa süre içinde olanlara sen de tuz biber olunca gerçekleri biraz da olsun idrak ettim sanırım.

Biz Türküz bize birşey olmaz sözü pollyanna ruhun yansımasından başka birşey değilmiş meğer. Kendi çekeceğimiz acı yetmezmiş gibi bir de çevremizdekilere çektireceklerimiz var...

O yuzden kontak anahtarını çevirirken birşeylerin farkında olmak lazım
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.

çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.

çok kötüydü çook..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.

çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.

çok kötüydü çook..

tekrardan cok gecmiş olsun, Allah bida kaza bela yüzü göstermez inşallah.. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst