Prometheus kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:( geçmiş olsun paşam Allah daha beterinden saklaısn cümlemizi
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Geçmiş olsun Onur. Allah korusun. İnşallah bir daha böyle bir olay yaşamazsın.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.

çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.

çok kötüydü çook..

Third person view modunda yaşadın demek... O hastane aciline Allah kimseyi düşürmesin keza sağlam gidenin hasta çıkması çok olası.

Tekrar geçmiş olsn
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun tekrardan bizlere yazılarınla geri dönebilmen bile çok güzel
umarım en kötü kazan bu olur ve allah tekrarını yaşatmaz
tüm motorcu dostlarımı allah görünmez kazalardan korur inşallah
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur iyileştin mi , iyileştiysen beni arasana :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
çarpma anında bilincim açıktı, her saniyesini yaşadım ve her saniyesinde yerde yatanın ben olup olmadığımı düşündüm.

çevreden başına toplananlar, ambulansa taşıyanlar, ambulansın acı çığlığı, hastane acilinde sana bakan şaşkın suratlar vs.

çok kötüydü çook..

aynısını bende yasadım yerde sürüklenirken , allahım ya canımı al yada beni durdur demiştim kafamı yere vurmaktan ( kask tabıkı var ) gözlerimin artık kaymaya başladığını hissettim , hemen etraftan üşüştüler kimisi bacağından tut yolun kenarına çekelim der kimisi kaldıralım der . ben sakın mudahele etmeyın sadece 2 dakıka trafıgı kesın demıstım ve kollarımda vucudumu cekerek yol kenarına cekılmıstım . hatta soforun bırı dayak yıyecektı kalabalıktan ınsanlar yolu kestıgı halde aradan cıktı ve surunmekte olan benım uzerıme dogru gelıyordu hopp dıye bagırdım durdurdular fln amcamda sıse tabanı gıbı gozluk var neyı gorsun hele o ambulans sırenı yokmu allahım kımseye duyurmasın

neyse pro gecmıs olsun
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ödüm koptu yaa..! :(

geçmiş olsun, Allah(c.c) beterinden sakınsın!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst