polonezköy gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
ARKADAŞLAR 16-EKİM TARİHİNE POLONEZKÖY GEZİSİ DÜZENLEYELİMMİ?NE DERSİNİZ?

*****************O*************************
- Bu Uyarı Mesajı Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız.
- Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
*******************O***********************
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
ŞİMDİDEN ORGANİZE OLUP GÜZEL BİR GEZİ VE KALABALIK BİR GEZİ OLSUN DERİM
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
16 ekimde kar bile yağabilir belli mi olur.. Plan yapmak icin biraz erken..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16 ekim e kim öle kim sağ kala =)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
yarına bişeyler ayarlıyalım bence kaşımtım var hatunda dün ii vakit geçirdi so :cherry: ğutmadan sizde getirn hatunları kaynaşsınlar daha çok buluşa biliriz böylece
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galli kardeşim gel polenez köy tarihini ekimin başına çek daha uygun olur :cat: işi olmayan arkadaşlarda gelir :rendeer: malzememizi alıp mangal yaparız orda :flower:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
e_erdun, abim boşver sen kanma bu gençlere valla haşatın çıkacak yoksa böyle geze geze.şak söylüyorum ben gelemeyeceğim için kıskançlığımdan söyledim. :rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava güzel olursa katılırım bende arkadaşlar.. :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
ARKADAŞLAR BENDE ÖNCESİNDE OLMASINI İSTERİM AMA O TARİHDEN ÖNCEKİ HAFTALARDA İŞİM GEREĞİ MÜSAHİT OLAMICAM....ŞİMDİDEN ORGANİZE OLURSAK HERKESİN KISKANICAĞI BİR GEZİ OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM VE BU UZUN ZAMAN İÇİNDE DAHA İYİ ORGANİZE OLURUZ..... :king:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Costantine, Bende senden yanayım hemşerim.sen nereye dersen gezi oraya olsun :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galli kardeşim lütfen ufak harfle yazarmısın :rendeer: zaten mod.larde uyarmışlar :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya uludag a gelin bari :) valla bursa kadrosu olarak istanbul kadrosunun gezilerine elimizden geldigi kadar katıldık cok uzak mesafelere buralara gelecek yok mu :) :cherry:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
polonezköy'e son gezimiz süperdi... tekrar olmasını can-ı gönülden dilerim....en kısa zamanda gidelim tekrar
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Hava iyi olursa eşimle bende katılmak isterim... ayrıca polonezköyde mekan sahibi bir arkadaşım var yardımcı olur her konuda .... kendiside motorcu GS 1100 ü var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence uludağa gezi yapalım polonezköye gittik bu yaz gitmediğimiz yerlere gitsek ne dersiniz??? :silent: :rendeer: :king:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst