polonezköy gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
derin,
Bastır Costantine!!!
Bastırıyım abi :bounce:

Millet bu polonezköy gezisinden önce Yalovada Kaplıca yapsak.Şööle sıcak sıcak bi yorgunluk atsak katılıma göre başlık açacam

Not:Bursa grubuda katılır (110 km)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Ekim 1 itibari ile Allah kısmet ederse işlerde olağanüstü bir durum olmazsa İzmirdeyim :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
arkadaşlar o zaman bi program sırası yapalım :king:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Millet sıralamaya ne gerek var galli 16 ekim demiş ondan öncede Yalova termal diorum.Bursa Uludağda olur 2 günlük çadırlı???
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
16 Ekim'de Havada güzel olursa neden olmasın ama şimdiden birşey söylemek zor. Çünki daha çoook var. Tanışmak adına bence çoook güzel olur böyle organızasyonlar.
Ama 16 Ekim'den önce 2 Ekim Pazar günkü gezi içinde toplanıp gitmekte yarar var sanırım. Herkeze kazasız günler........
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Costantine, kardeşim şimdi yeni bir tane KLR aldım Kastamonudan allah nasip ederse motoru Akgün kardeş getirecek.ozamana kadarda işlerim hafifler beraber bi izmir patlatırız sana Endurocu sözü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Costantine, kaplica falan bu havalarda sakat degilmi. hava ne kadar isinirsa isinsin giderken usutuyo insani. bide kaplicadan sonra o ruzgari yersek noolur bilmiyorum. hepimiz motorun uzerinde kasilip kalmayalim. direk hastaneye gideriz heralde molasiz :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
e_erdun, hocam az önce Kanuni genel merkezinden aradılar şu ben hani sponsorluk için müracat etmiştimya motoru alırsam vede Büyük Türkiye seyahati proğramımı bildirirsem gideceğim güzergahlar üzerindeki servisler bilgilendirilerek sadece servis konusunda yardımcı olabileceklerini bildirdiler.Hocam siz ne dersiniz.bu konuda. :thumleft: :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Arkadaşlar 05/10/2005 tarihinde ramazan başlıyor niyetli olanlar için biraz zor olmayacakmı :pale:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
motor tutkudur iftarımızı orda yaparız arkadaşlar
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Arvasi3, abi hayırlı olsun.Ama çok yakıyo onlar galiba.Bende ehliyet imtihanı sırasında bir suzuki maraudere bindim dehşetti.Şu işlerimizi bi yerine koysakta uzasak İzmire aslan abim benim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artiz emreee
yeni resimde iimiş:... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ULUDAĞ BASLIGI ACILMIS BURSA GRUBUNU SEVEN DOSTLARIMIZA TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Costantine, kardeşim inşallah motoru getireyim bizim burada panayır işleri var işler sıkışık şu anda fırsatını buldukmu hemen 3 beş günlük bi izmir patlatırız. :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
chooperturk, hakancığım sende maşallah tuzun kuru olunca yerinde duramıyorsun.seneye sakla hevesini :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ODUNCU, kerpe dönüşünden beri görüşemedik gözüm hiç arayıp sormuyorsun
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Costantine,
Bu avatarın daha yakışmış, güzel kaçmış, çay da tavşan kanı olmalı..
Bir dahakine daha yakın çekim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst