polonezköy gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
arkadaşlar başlık Polonezköy Gezisi.
ben bu organizasyonla ilgili gelişmeler var mı diye başlığa tıklıyorum ama izmir ve bursa muhabbetinden başka mesaj göremiyorum. yanlışsam düzeltin ama artık izmir veya bursa diye bir başlık açmanızın zamanı gelmedi mi? :sunny:
yani bakın 5 sayfa mesaj olmuş bu topic altında, ama yarısından fazlasının polonezköy gezisi ile alakası yok
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Costantine, sana delikanlı sözü bak şu işler bi hafiflesin kimse gelmezse ikimiz basar gideriz.dönüşte bi Alağa orada balıkta benden herşeybenden.meraketme sen.
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
şişt bensiz olmaz valla küserim gel dedinizde gelmedikmi ha istemiyosanız o başka hem bende izmirde balık ısmarlarım yani ha bu arada polonezköy kesinleşti diye diğer gezilerden bahsediyoruz alınmayın arkadaşlar :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
nunu, abi neee sucukmu dedin gecenin bu saatinde valla uyuyamam bu akşam neee sucukmu :queen: :queen: :flower: :flower: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
arkadaşlar polonezköy gezisine 10 gün kaldı herkes geliyor dimi? :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galli, nası yani :silent:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
kardeşim bu topic polonezköy gezisi olarak açıldı ayın 16sında gidelim dedikya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya iyi guzelde simdi oruclu oruclu napicaz polenezkoyde. bi cay bile icemeyiz. cumartesi aksam icin bir iftar programi yapilsa daha iyi olur bence. mesela sultanahmet civarlarinda yerle anlasilir. feshaneye falan gidilir sonra. polenezkoyu de bayramdan sonraki pazara (6 kasim) ertelesek daha iyi olur. yagmur falan durdumuyo bizi nasilsa :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron 985 kardeşime katılıyorum oruçlu oruçlu ne yapalım polenezköyde yapçak bişey yok bence akşam organizasyonu yapalım feshane harika olur yaww...
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
tamam arkadaşlar tuzlaya iftarda köfte yemeye ne dersiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galli, sadece koftemi derim :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galli olur kardeşim baron un dediği gibi sadece köfte mi????
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
60
arkadaşlar belki duymuşsunuzdur tuzlada filizler köfeticisi diye bir yer var süper bir yer tamamiyle kefil olurum çok hoş bir yer motorlarımızıda önüne dizebiliriz yolda güzel sahilden direkt tuzla bence güzell olur 16 ekim pazar sahilde toplanıp iftara gider iftar sonrası çayımız kahvelerimizi içer döneriz
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Arkadaşlar, bence Tuzla'da meraklı'nın yerine gidin hem köftesi daha güzel hem daha ucuz (ağzım sulandı yauv, orucu bozdurtacaksınız)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikisinede gidelim :cherry:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
valla gidelim de arkadaşlar ramazanda kapısında sıra beklemeyi de göze alın yani (filizler için) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bende istanbul yakinlarinda gunubilik seylere katilirim. 22-23 unde de motoGP ye gidiyorum zaten. kalmali geziler guzel oluyor ama bu ve bundan sonraki aylarda maddi olarak pek fazla istirak edebilicegimi sanmiyorum. bu vergiler falan maasida dusuruyo yilsonuna dogru zaten :pr:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst