Plaklalık ???

Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
12
bthu000og5.jpg



arkadaşlar bende plakamı boyle takmak istiyom nasıl oluyor mototrun sahibi yada arkadaşlar yardım ederseniz minnettar kalırım...
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
80
Bencede çok gereksiz,
Millet plakalığı söküp atmak için uğraşıyo sen "ben illa gözlerine sokucam "diyosun.
Plakada çok önmli bişi yazıosa o ayrı tabi.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
dostum onu yaptırmak kolayda sanırım o plaka cevresi baya bir kesik istanbulda çerçeve kenarları kesik diye polisler ceza yazmaya calışıyor bu nu görse:D napar bilinmez ama yapmak istiyorsan plakana acımadan kes ufalt bir arkasına parca yaptır monte et
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ge rek siz!

Ama illa yaptıracağım diyorsan, arkadaşın da belirttiği üzere bir demirciye gidip kaynak attırırsın olur, biter. :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel olmuş bence. plaka "yasa gereğidir" yasalara uyman senin açından daha hayırlıdır. bu arada mersinden misin?

mersin MT yeniden oluşturuluyor. mt il grupları içerisinde ilgili konuya ait bilgileri yazdım.
gerekirse özelden ulaşabilirsiniz bana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Plakanın normal ebatlardan küçük olması,
olması gereken yerde olmaması
plaka lambasının yanmaması,
üzerindeki TR yazılı mavi bant yerine Türk bayrağı yapıştırılması,
plaka üzerine her hangi bir çıkartma yapıştırılması,
Mühürsüz plaka kullanılması,
Plaka zemininin boyanması
plakalığın iptali ile sele altına alınması
cezayı gerektirir.
Hatta bir kaç ay önce İstanbulda plakalık iptali yapan bir çok ss bağlanmıştı
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Plakanın normal ebatlardan küçük olması,
olması gereken yerde olmaması
plaka lambasının yanmaması,
üzerindeki TR yazılı mavi bant yerine Türk bayrağı yapıştırılması,
plaka üzerine her hangi bir çıkartma yapıştırılması,
Mühürsüz plaka kullanılması,
Plaka zemininin boyanması
plakalığın iptali ile sele altına alınması
cezayı gerektirir.
Hatta bir kaç ay önce İstanbulda plakalık iptali yapan bir çok ss bağlanmıştı

Plakalığın dış siyah çerçevesinin kesilmesi herhangi bir sıkıntı oluşturmuyor sanırım.
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
80
Bunun altına bi neon, arkaya bi set bide orhan babadan batsın bu dünyayı açtın mı...
Haberlere çıkarsın valla "işte ilk türk uzay gemisi" die.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
bencede gereksiz ben o motor ile gezmem tabi renkler ve zevkler:mrgreen:

bak benim motor bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst