Plakanın normal ebatlardan küçük olması,
olması gereken yerde olmaması
plaka lambasının yanmaması,
üzerindeki TR yazılı mavi bant yerine Türk bayrağı yapıştırılması,
plaka üzerine her hangi bir çıkartma yapıştırılması,
Mühürsüz plaka kullanılması,
Plaka zemininin boyanması
plakalığın iptali ile sele altına alınması
cezayı gerektirir.
Hatta bir kaç ay önce İstanbulda plakalık iptali yapan bir çok ss bağlanmıştı
Plakalığın dış siyah çerçevesinin kesilmesi herhangi bir sıkıntı oluşturmuyor sanırım.
TUVTURK'e gittiğinde öğrenirsin![]()
Bencede çok gereksiz,
Millet plakalığı söküp atmak için uğraşıyo sen "ben illa gözlerine sokucam "diyosun.
Plakada çok önmli bişi yazıosa o ayrı tabi.
daha ne yazzsın be
plakaya baksana sen
okuman yazman yokmu :cherry: