Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
zevk meselesi tabiki ...
bana kalırsa trafik polisiyle uğraşmaya değmez.
düşün acil bir işin var çevirdiler uğraş dur. gittiğin yerden mi kaldığına laf anlattığına ceza yediğine mi yanasın.
Olsun Ya Nasıl Yapılıyo Zaten Bizim Burda Kolay Kolay Ceza Yarmıyorlar Ben İlk Once scooteri kuruk iptalı yapmıstım durdurdu Ceza Yazmadı ama Plaka Kuyrugun altındaydı sadece bana bir tane lamba taktır plaka gorunsun dedi
arkadaşlar size bakılırsa yardım edeçeğiniz yoq yha sizne yapacaksiniz ben beyendim yapmak istiyom gereksizse o bana kalsınn tammm vazgeçtim birden kendi motorumdan tiksindim kalsın konu siline bilir