Plaka Hakkında Tüm Sorular ve Yanıtlar

  • Konbuyu başlatan Guest
  • Başlangıç tarihi
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
abi sen bi hocaya git herşeyin kötüsü de sana denk gelmiş :p
olabilir bu işler birazcıkta şansa bağlı sıkma canını halledersin bide halledilmiyecek işler var onlar başına gelmez işallah
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Dİkkat Plaka-Ruhsat

Arkadaşlar ben küçük bir ilçede oturuyorum.Emninet plakasız olan tüm motorları toplamaya başladı(pejolar da dahil).Bizim burda herkes birbirini tanıdığı için polisler de göz yumuyodu daha önceleri ama artık af yokmuş.PlAka ve ruhsatı olmayan arkadaşlar bir an önce edinsin çünkü bu uygulama tüm yurdu kapsıyor.(Arkadaşlar
lütfen zaten gerekiyordu gibi polemiklere girmeyelim bunu herkes biliyor zaten ben sadece daha hassas bir kontrol sürecinin başladığına dikkat çekmek için yazdım)
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
özel plaka kaça mal olur?

arkadaşlar özel plaka alsak normal plakadan ne kadar fazla öderiz.. plakam adımın ve soyadımın baş harfleri olsun istiyorum.. bunun için özel bi şey yapmam gerekiyo mu yani gidicem ben şu plakayı istiyorum müsait mi diycem.. başka bişi gerekmio de mi? bide ücreti ne kadar acaba?
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
onun aylık ucretı varmıs sanırım(emın dııılıım) bılen arkadaslar senı bılgılendırırı az osnta
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildigim kadarıyle 250 YTL.gibi bişi istiolar..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
44
motor um yok ama arabamda özel plaka var alırken biraz daha fazla para vermen gerekiyor ama öyle abartılı bir durum değil ben 2004 senesinde 175 ytl vermiştim yanlış hatırlamıyorsam... aylık masraf gibi bir durum söz konusu değil...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
aylık masraf yokmuymus demek ben yanlıs bılyomus zaten emın dılıım demıstım:cyclopsan
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
42
iyide bir plaka takıcan diyelim sadece ortası A/Z adın soy adın neyse baş harflerini istiyorsan bu özel olmuyor zaten buna + parada verilmez. Sadece harfler hangi ilin serisi içinde ise ordan bağlantı kurup alabilirsin. Ama eğer 07 CBR 07 gibi başı sonu aynı bir plaka istersen +500 YTL cik verirsin..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşım neyaptınız ya 500 ytl tutmaması lazım.Sadece seriyi bozdukları için biraz daha fazla para istiyorlar mesela ben sorduğumda bana muameleci normali 120 ise o da en fazla 200 civarı demişti.Yani arada şu an bi 100 ytl oynar tahminimce...:cat:Bu arada bi arkadaşın dediği gibi aylık ücret felan da yok.Normal plakadan sadece bi 100 ytl civarı fazla veriyosun sanırım,tabi o plakanın müsait olması da lazım.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Peki arakdaşlar ilk alırken değilde aldıktan sonra değiştirmek istersek nasıl olucak ???
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yav abartmayın ben motora 34 FB 1020 PLAKA ALDIM
150 YTL VERDIM
ODA FAZLA BİLE VERDIM YANE taş çatlasın sizden 100 -150 ytl alırlar.. onuda çok hevesli görünürsenız fazla isterler
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
fiyatına heralde bi çin motoru parası ödersn ...walla ben çok şanslıyım plakamda sevgilimin ve benim baş harfimiz denk geldi bala baq:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Mad Bike' Alıntı:
fiyatına heralde bi çin motoru parası ödersn ...walla ben çok şanslıyım plakamda sevgilimin ve benim baş harfimiz denk geldi bala baq:queen:

süper bal :cat:
kız arkadaşından ayrılmaman dileğiyle :bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
SAVASXXL' Alıntı:
yav abartmayın ben motora 34 FB 1020 PLAKA ALDIM
150 YTL VERDIM
ODA FAZLA BİLE VERDIM YANE taş çatlasın sizden 100 -150 ytl alırlar.. onuda çok hevesli görünürsenız fazla isterler


Savas,

Bende FB Plaka sordum daha yaptirmadan Plakayi Adamlar + 200 demisti ama belki Kafalarina göre takiliyorlar, yerse yani....ama Kagithaneden alirsan plakayi Otomatik FB cikiyor walla....
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Fb plakalı ya da futbol takımı plaksı almak isteyen arkadaşlar bence bir daha düşünün.
Holiganlar çok var sırf plaka yüzünden sizi hiç düşünmeden sıkıştırırlar.
Ve bunu arabalara bile yapıyolar.Allah korusun kazadan beladan hepinizi .
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
FutureShock' Alıntı:
Fb plakalı ya da futbol takımı plaksı almak isteyen arkadaşlar bence bir daha düşünün.
Holiganlar çok var sırf plaka yüzünden sizi hiç düşünmeden sıkıştırırlar.
Ve bunu arabalara bile yapıyolar.Allah korusun kazadan beladan hepinizi .


Bu konuda Kesinlikle Katiliyorum sana, hele ben Mecidiyeköyde calisiorum buraya FB Plakasi ile gelsem bilmem neler olabilir....aynisi tabiki Kadiköyde de gecerli GS Plakalari icin....:pr:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
kafalarına göre istiyorlar çünkü bunu makbuzu yok resmiyeti yok geçen sene arabama sadece harf yaptırdım 150 ytl verdim daha önce de diğer arabama sayı yaptırmıştım promosyon yaptılar iki gün önce de motorumu alırken harf yaptırmak istegimi söyledim 300ytl dedi yaptırmadım. (Okan4037) arkadaşımızın dediği aylık ücret ise tam emin olmamakla birlikte harbi özel plakalar için yani (34 abdurrahman 34 ) gibi harf sınırlamsını bilmiyorum en fazla 9 harflisini gördüm o olması lazım amaan satarken üzülüyosun plakam gitti diye::crying:: hiç yaptırma hem paran cebinde kalır hemde üzülmezsin:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
42
Arkadaşlar yazıma abarttın diyenlere:
ßen ortasına birşey demedim adamlar artık kaç para isterlerse kafalarına göre dedim. Seri neredeyse o ilden alınır demiştim. Ben başı sonu (07 xxx 07) olan plaka için konuştum 500 ytL diye. Cünkü kendimiz aldığımızdan biliyoruz. Bu tipte plaka fix 500 ytL inanmayan emniyetten gidip sorabilir.. Saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst