Plaka Hakkında Tüm Sorular ve Yanıtlar

  • Konbuyu başlatan Guest
  • Başlangıç tarihi
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
benim bildiğim normal yani 31 F
. 4840
diyelim bu normal plaka bunun aynısı fakat başka seri olursa 100-200 arası bağış yapıyorsun
ama ortası mavi plakalar mesela 31 fener 31
. bahçe
bunun ortası yani FB mavi olduğu zaman her ay vergisi var diye biliyorum

saygılar
 

edi

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
6
Plaka Değişimi

Arkadaşlar hepinize selamlar
motorumu ikinci el aldım ve daha önceden plakası katlanmış sanırım yani köşesinde baya büyük siyah leke var ve bayaa göze çarpıyor:farao:
bu durumu düzeltmek istiyorum yani plakayı yenilemek istiyorum ::sos::
naapmam lazım ve ne kadara patlar bilen biri yardım ederse çok sevinirim
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
64
muamelecının bırıne sor sana yardımcı olur yada besıktasta basılıyor plaka en fazla alıcakları 30 ytl
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
yada besıktasta basılıyor plaka
caddebostan sence bu yeterli bir açıklama mı:silent: beşiktaşta ama nerde, beşiktaşta ünlü bir plaka basım evi var kime sorsan gösterir mi diyosun:silent:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
caddebostan trafiğin hemen arkasında tren yolunu geçince plakaları basan bir yer var.
beşiktaşa kadar gitmene gerek yok.gidip orda da halledebilirsin işini...
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
ya ben öyle isimimin yazdığı bi plaka değil de bildiğiniz basit işte 41 ya da 34 ya da 06 ile başlayıp GM bilmem kaç (06 GM ... ) nolu plaka diyorum.. başı sonu aynı olcak şekilde değil.. ama hangi ilde varsa onu alırsın kısmını anlamadım.. yani bunu bulmak için hangi ilde var acaba diye araştıracak mıyım?

bide bi arkadaş aldıktan sonra plakayı değiştirmek istersek diye sormuş cevap gelmemiş.. diyelim ki normal plaka aldım ve şimdi plakamın harflerin değiştirmek istiyorum.. bunun maliyeti ne kadar?
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
13
yooo saka falan yapmiyorum, arastirirsan boyle oldugunu goreceksin. ben vermem dersen o senin bilecegin is elbette ama ben 18 yasinda ehliyetimi aldigim gun kafama koymustum bu plakayi almayi.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bi kaç ay önce aldım motoru DP (ad-soyad bas harfleri) istedim yanlıs plaka cıkarmışlar değiştirmek zorunda kaldım baska bir muameleciden yaptırdım 1 milyara patladı ama 250 ye de bitirilebilir...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
yıl başında araba alırken plaka istersem masrafı nedir diye firmanın o işlerini kovalayan adamını aradım istediğim isim soyad baş harfleriydi önce 100-150 arası değişir dedi sonra 34 YB .... istiyorum diyince hediyem olsun demişti.
Sonra öğrendeim seri bundaymış..istese 100-150 verecektim efendi adammış vesselam... :)
 
Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
50
FutureShock' Alıntı:
Fb plakalı ya da futbol takımı plaksı almak isteyen arkadaşlar bence bir daha düşünün.
Holiganlar çok var sırf plaka yüzünden sizi hiç düşünmeden sıkıştırırlar.
Ve bunu arabalara bile yapıyolar.Allah korusun kazadan beladan hepinizi .
bu konuda haklısın. bende GS plaka var, haftasonu Riva gezisine daha başlamadan Çengelköy'de plakayı sökmeye çalışmışlar motordan. :pr: Bütün gün plaka Hboyraz'da gezdim bu yüzden.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taşıdığı harflere göre 100 ile 300 arasında değişiyor
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
ayrıca para istemezler ...bizden istemediler... ama mesela bulundugun ile gore değişirrr mesela soy ismin bas harfi uygunsa başa o gelir sonra adın bas harfi gelirrr...
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
Plaka masrafları kime ait??

Merhaba arkadaşlar.Honda'nın resmi sitesinde vetüm web ortamında cbf 150'nin fiyatı 3190 YTL olarak bildiriliyor.Oysa ki Adapazarı honda bayi Ersin Ticaret 3350 YTL talep ediyor ve farkın plaka masrafı olduğunu ileri sürüyor.Konuyu honda yetkililerine açamadım çünkü resmii sitede e-mail adresi yok.
Kısaca bu motorun plaka dahil fiyatı nedir acaba.Ya da alan arkadaşlar varsa kaça aldılar.
Teşekkürler.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@mayko33

Plaka masrafı alıcıya aittir. Genel olarak fiyat + plaka söylerler. Sonuçta plaka ve diğer işlemleri kendinde yaptırabilirsin. 120 YTL filan tutar ama inan ki çok zor. Koştur dur oradan oraya. Satıcılar genellikle anlaşmalı oldukları trafik yerlerden kolayca bu işi yapıyorlar. Honda genel olarak bu işlemi kendisi yapıyor. O yüzden öyle fiyat vermişlerdir. Bende kendi motorumu aldığım bayiden yaptırdım. Hiç sorun olmadan 1 günde işlem yapıldı. Forumu aratırsan kendin nasıl yapılacağına dair bilgi var. Bence hiç bulaşma fazladan vereceğin alt tarafı 60-70 lira ama bir günde motoruna kavuşursun. Kendin yaparsan oruçlu kafayla 2 günde zor. Devlet dairesiyle uğpraşılmaz kuyruklarına hiç girilmez.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Web ortamındaki fiyatlar plaka masrafı dahil olmayan fiyatlardır. Normalde plaka masrafı sana aittir. Satıcı senden plaka masrafı diye bi para talep etmez. Sen uğraşmıyım dersen bi vekaletnameyle birlikte plaka masrafınıda satıcıya verirsen onlar halleder senin için. Ben kawayı alırken, kendim hallettim. Plaka masrafı olarak cebimden 150 ytl çıktı, Ankara emniyette.Kendin halledersen orada liste oluyor ordan seçebilirsin kendi plakanı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst