Huséyín07' Alıntı:+500 YTL cik verirsin..
Mad Bike' Alıntı:fiyatına heralde bi çin motoru parası ödersn ...walla ben çok şanslıyım plakamda sevgilimin ve benim baş harfimiz denk geldi bala baq:queen:
SAVASXXL' Alıntı:yav abartmayın ben motora 34 FB 1020 PLAKA ALDIM
150 YTL VERDIM
ODA FAZLA BİLE VERDIM YANE taş çatlasın sizden 100 -150 ytl alırlar.. onuda çok hevesli görünürsenız fazla isterler
FutureShock' Alıntı:Fb plakalı ya da futbol takımı plaksı almak isteyen arkadaşlar bence bir daha düşünün.
Holiganlar çok var sırf plaka yüzünden sizi hiç düşünmeden sıkıştırırlar.
Ve bunu arabalara bile yapıyolar.Allah korusun kazadan beladan hepinizi .