Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Selam arkadaşlar uzun araştırmadan sonra Piaggio Beverly 500 üme kavuştum,müthiş bir makina demeliyim gerçekten piaggio farkı die birşey varmış.Bu motorla ilgili fazla kullanıcıya ulaşamamıştım bilgi almak adına ama artık bana sorabilirsiniz.

erhan(wes)


Dostum demek aldın beverly i hayırlı olsun ii günlerde kullan
Dylan ,burgman derken uzatmalıda olsa doğru yolu buldun erhancım iyi gunlerde kullan.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
6
Dostum demek aldın beverly i hayırlı olsun ii günlerde kullan
Dylan ,burgman derken uzatmalıda olsa doğru yolu buldun erhancım iyi gunlerde kullan.

Eveeeet ben de bugün sonunda Mat Siyah Beverly 250 S motoruma kavuştum.
Biraz daha fark verip 250S aldım ama özellikle rengi ve injektörlü olması beni cezbetti.

Allah kazasız belasız bir sürüş nasip eder inşallah.
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
selam bende gilera gfr 125 almayı düşünüyorum aranızda veya çevrenizde satan varmı ?
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
15.08.2007 Tarihinde 0 X8 200 aldım ancak motor ayıplı çıktı motorun değiştirilmesini yada paranın iadesini istedim. Bu olaylarla uğraşıkken bana satılan motorun 2006 model olduğunu öğrendim. PIAGGIO VESPA alıcıları dikkat FERCO mototr bayileri ellerinde kalan 2006 motorları 2007 model gibi düzenliyerek satıyorlar. 2007 yılında PIAGGIO VESPA motor özellikle X8 ve X9 alanlar benimle irtibata geçsin. 03.09.2007 tarihinde Savcılığa "evrakta sahtecilik" suç duyrusunda bulunacağım. Bu fırsattan onlarda yararlansın. Mail dresim [email protected]
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Eveeeet ben de bugün sonunda Mat Siyah Beverly 250 S motoruma kavuştum.
Biraz daha fark verip 250S aldım ama özellikle rengi ve injektörlü olması beni cezbetti.

Allah kazasız belasız bir sürüş nasip eder inşallah.


Hayırlısı olsun iyi günlerde kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
neredeyse bir aydır X9 um için çanta taşıyıcısı aparat arıyorum ve bulamadım. 2. el yada sıfır elinde olan yada satılan yeri bilen arkadaş var mı acaba?
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Piaggio Beverly almayı düşünüyorum.
Yakıt ekonomisi için 250 cazip geliyor. Eğer 500 tüketim açısından fazla yakmıyorsa tercih edebilirim.
2 kişi için konforu nasıldır? Uzun yol için konforu nasıl?
Beverly'nin sayabileceğiniz olumsuz yanları nelerdir?
Alternatif olarak Honda SilverWing 400 düşüneceğim. Beverly'nin trafikte daha rahat olacağını tahmin ediyorum.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Piaggio Beverly almayı düşünüyorum.
O zaman herhalde benim bu başlık altında ilk sayfalarda yazdıklarımı okumuşsundur. :)

Ben yine de kısaca sorularına cevap vereyim.

2 kişi için konforu nasıldır? Uzun yol için konforu nasıl?
Ben 189cm ve 110 kg'yim, eşim de 175 cm. Diğer motorum Hyosung GV 650 (bilinen en uzun motorlardan biri) Geçen gün eşime sordum, hangisi daha rahat diye. İkisinde de çok rahatım dedi !

Diğer Maxi scooterların çoğundan farklı olarak, büyük jant ebatı ve uzun yolda da sana büyük rahatlık sağlar. Zaten virajlardaki performansını kıyaslayabileceğin başka bu tip motor yok ! Ama eğer iki kişi 130 kg dan fazla ağır olacaksanız, 250 cc de 120 km yi geçemez, bazen de hızlanmanız yavaş olur. Tek kişi istediğin yere git.
Beverly'nin sayabileceğiniz olumsuz yanları nelerdir?
Bence en önemli eksikliği bagaj hacminin düşüklüğü. Orjinal arka çantası da öyle aman aman büyük değil.
Bana göre dezavantaj olmamasına rağmen, sürüşte ayaklarını çok fazla öne uzatamamak belki diğer tiplere göre bir "-" sayılabilir. Fakat buna karşılık, dizayn olarak çok daha güvenli bir sürüş imkanı var. Zaten Avrupada da en çok satan 2. motor Beverly 250. 1 numarada ise daha ucuz fiyatlı bir Honda scooter var ama o da aynı dizaynda. Yani büyük lastikli.
 
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
Ledo teşekkürler.
Evet yazdıklarını okudum. Honda Dylan kullanıyorum. Motordan çok memnunum. Alacağım scooter'ın fazla hızlı olmasına ihtiyacım yok. 2 kişi için biraz daha konforlu olacak bir scooter'a geçmek niyetindeyim. Yakıt harcaması çok olmayan, boyu trafikte sıkışacak kadar büyük olmayan bir motor olmasını tercih ediyorum. Sadece tasarım olarak beverly'yi biraz zayıf buluyorum.
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
15.08.2007 Tarihinde 0 X8 200 aldım ancak motor ayıplı çıktı motorun değiştirilmesini yada paranın iadesini istedim. Bu olaylarla uğraşıkken bana satılan motorun 2006 model olduğunu öğrendim. PIAGGIO VESPA alıcıları dikkat FERCO mototr bayileri ellerinde kalan 2006 motorları 2007 model gibi düzenliyerek satıyorlar. 2007 yılında PIAGGIO VESPA motor özellikle X8 ve X9 alanlar benimle irtibata geçsin. 03.09.2007 tarihinde Savcılığa "evrakta sahtecilik" suç duyrusunda bulunacağım. Bu fırsattan onlarda yararlansın. Mail dresim [email protected]

o kadar para verip motorun zevkini çıkaramamana üzüldüm. 2007 modeller yeni geldi zaten fiyatlar birkaç haftadır arttı bazı modellerde, bundan önce satılanların hepsi 2006 modeldi ama benim gördüğüm bayiler zaten söylüyordu bunu ve o yüzden de fiyatları daha uygundu. seni kandıran bayiinin adını verirsen daha etkili olur.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
ya sanki beverly 500 de ayak uzatma sıkıntısı var doğrumu ?

bu arada Mz ciler bu topiğe girebiliyormu ?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtalyanlar bu işi biliyorlar konfor güvenlik performans mükemmel, bende italyan sahibi olarak çok memnunum başka atlantic sahibi olan varsa yorumlarını bekliyorum.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
6
Ledo teşekkürler.
Evet yazdıklarını okudum. Honda Dylan kullanıyorum. Motordan çok memnunum. Alacağım scooter'ın fazla hızlı olmasına ihtiyacım yok. 2 kişi için biraz daha konforlu olacak bir scooter'a geçmek niyetindeyim. Yakıt harcaması çok olmayan, boyu trafikte sıkışacak kadar büyük olmayan bir motor olmasını tercih ediyorum. Sadece tasarım olarak beverly'yi biraz zayıf buluyorum.

Sevgili altan,

İki hafta önce Beverly aldım. Aylarca araştırıp bu karara varmıştım. Onlarca Beverly sahibi ile de bilgi paylaşımında bulundum ve benim bir motordan beklediklerimi sağlayan modelin bu olduğuna karar verdim. Bunu özellikle belirtiyorum, herkesin bir motordan beklentisi farklıdır.
Ben %80 şehir içi kullanacağım için otomatik, köprü geçişi sık sık yapacağım için ağır ve dengeli, yollar bozuk olduğu için ve arada bir enduro gibi kullanmam gerekeceği için büyük ve geniş lastikli, az yaksın diye 250 CC, dediğin gibi geniş kasa olup aralardan geçerken sorun çıkarmayacak bir model aradım. Beverly bana tüm bunları sağlıyor. Dizayn konusu tamamen görece. Ben özellikle arka tasarımına bayılıyorum. Ön taraf belki bir X8 karizmasına sahip değil ama inan çok rahat bir motor.
Bu arada iki kişi bindiği zaman dahi ne performans sorunu yaşanıyor, ne de yer.
Önümüzdeki hafta Kıyıköy - İğneada yollarında test etme imkanım olacak. O zaman da resim ve yorumlarımı paylaşırım.

O zaman herhalde benim bu başlık altında ilk sayfalarda yazdıklarımı okumuşsundur. :)

Ben yine de kısaca sorularına cevap vereyim.


Ben 189cm ve 110 kg'yim, eşim de 175 cm. Diğer motorum Hyosung GV 650 (bilinen en uzun motorlardan biri) Geçen gün eşime sordum, hangisi daha rahat diye. İkisinde de çok rahatım dedi !

Kesinlikle ben de eşime sordum ve o da çok rahat olduğunu söyledi. Hatta sanırım yolcu koltuğu daha geniş ve rahat. :)

Diğer Maxi scooterların çoğundan farklı olarak, büyük jant ebatı ve uzun yolda da sana büyük rahatlık sağlar. Zaten virajlardaki performansını kıyaslayabileceğin başka bu tip motor yok ! Ama eğer iki kişi 130 kg dan fazla ağır olacaksanız, 250 cc de 120 km yi geçemez, bazen de hızlanmanız yavaş olur. Tek kişi istediğin yere git.

Dediğin gibi performans sorunu kesinlikle yaşamadım.

Bence en önemli eksikliği bagaj hacminin düşüklüğü. Orjinal arka çantası da öyle aman aman büyük değil.
Bana göre dezavantaj olmamasına rağmen, sürüşte ayaklarını çok fazla öne uzatamamak belki diğer tiplere göre bir "-" sayılabilir. Fakat buna karşılık, dizayn olarak çok daha güvenli bir sürüş imkanı var. Zaten Avrupada da en çok satan 2. motor Beverly 250. 1 numarada ise daha ucuz fiyatlı bir Honda scooter var ama o da aynı dizaynda. Yani büyük lastikli.

Bagaj hacmi yorumuna katılıyorum. Sanırım lastiği büyütmenin yan etkisi. Ama yan çantalardan da aldıktan sonra (gümrükteymiş bekliyorum) bir sorun kalmaz gibi geliyor. Bu arada geçen Atina'ya gittim ve gözlerime inanamadım. Taksim gibi bir yerde yan yana dizilmiş onlarca Beverly vardı. O zaman Avrupa'nın çok satanları listesine girmesinin sebebini anladım. Biz halk olarak biraz daha kaslı ve havalı şeyler sevdiğimiz için o rakamlara daha ulaşamadım tabi. :)

2007 Model Beverly 250 S
Nolan Kask
Clover Mont
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2005
Mesajlar
119
byrock teşekkürler. Çok yararlı bir yorum oldu. Dylan küçük, performanslı, ekonomik bir scooter olduğu için vazgeçemiyorum. Bir ara ikinci bir motor almayı düşündüm. Ama beverly sanırım mantıklı bir seçim olacak.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Slm arkadaşlar Bugün motosikletimle ufak bir tur atmak için kaskımı montumu alarak motorumun yanında soluğumu aldım. Neyse motorumu ısıttım derken yola çıktım. Ispartakule ye giderken girdiğim virajda birden motorun arka kısmı yan gelecek şekilde virajı dönmeye başladım neyse ki verilmiş sadakam varmış toparlayabildim.
Hemen motorumu garaja çektim ve ferco asistance ı aradım. Onlar bir çekici yolladılar Maslakta ki servisimin 6 da kapanıyor olmasından çekiciyi 5 40 ta Kasımpaşa daki Aks motora gönderdim. Kendilerine bir kaç kere telefon açtım :D motorum onlara ulaşmadan, ondan önce deli sahibiyle ilgilenmiş oldular :p bukadar fazla telefon açmamın sebebi ise bir seferinde lastiğimi yama yapabilirsiniz tutmassa değiştirirsiniz diğerinde ise hiç yamaya ugrasmayın lastiği değiştiri fikirlerindeki karmaşık düşüncelerimdi. Birkaç arkadaşıma sorunca içimin rahatlaması için değiştirmem gerektiğini anladım herşeyden önce lastikler benim asfaltla temasımı sağlıyorlardı. 7000km ye yaklaşan arka lastiğimi emekliye ayırma kararı verdim. Bu gece motosikletim Aks motorda inşallah yarın öğleden sonraya doğru teslim alacağım. Yeni arka lastiğiyle kızımı. Bugün scooterla nasıl yanlanır onu keşfettim hiç hoş bir duygu değildi. Üstündeki Pirelli evo22 modelini takmalarını söledim servise. Daha fazla kafanızı şişirmiyeyim =)

Derdimi okuduğunuz için sağolun motosikletimin çekiciyle giderken bir fotosu;
spa0049ka3.jpg


Buarada çekici şöförüne de çok teşekkür ederim motosikletim gerçekten çok profesyonelce çekiciye yüklendi...
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
bukadar fazla telefon açmamın sebebi ise bir seferinde lastiğimi yama yapabilirsiniz tutmassa değiştirirsiniz diğerinde ise hiç yamaya ugrasmayın lastiği değiştiri fikirlerindeki karmaşık düşüncelerimdi. Birkaç arkadaşıma sorunca içimin rahatlaması için değiştirmem gerektiğini anladım herşeyden önce lastikler benim asfaltla temasımı sağlıyorlardı. 7000km ye yaklaşan arka lastiğimi emekliye ayırma kararı verdim. Bu gece motosikletim Aks motorda inşallah yarın öğleden sonraya doğru teslim alacağım. Yeni arka lastiğiyle kızımı. Bugün scooterla nasıl yanlanır onu keşfettim hiç hoş bir duygu değildi. Üstündeki Pirelli evo22 modelini takmalarını söledim servise. Daha fazla kafanızı şişirmiyeyim =)

Geçen hafta benimde lastiğime çivi girdi. Bir süre idare etsin diye yama yaptırdım ancak bu haftasonu değiştirmeyi planlıyorum. Kafamdaki soruları paylaşayım istedim.

- lastiklerim 8500km'de sanki değiştirmek için erken, ancak arka lastiğe giren çivi sağlam bir hasar yaptığı için risk almayıp arkayı kesin değiştireceğim
- Bazı arkadaşlar ön/arka birlikte değiştir diyor. Bazıları ise sadece arkayı değiştirmen yeterli diyor
- Lastiklerimin üretim tarihine baktım 5003. Yani kışa girmeden değiştirmek iyi olur sanki
- Motorda orijinal Pirelli GTS23/24 var. ama ben kış performansından mutlu değilim. Geçen kış bolca yalpaladım. Michelin'de orijinal boyutlarda lastik var.
- Kime sorsam lastik konusunda Metzeler diyor başka birsey demiyor, ama onda uygun arka lastik yok. Benim lastikler 140/60/14, Metzeler'de 150/70/14 var, bunu taksam ne olur. X9 500'lerde bu lastik var.
- Benim için çabuk bitmesi sorun değil. Önemli olan her koşulda iyi yol tutması. Acaba hangi marka/model tercih edilmeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst