nemrut cok tesekkur ederimm.bugun rastgele bı motorcuya gırdım gosterdım ıste sol grenaj degişicek sag fren degısıcek cızıkler gıderılıcek .adam 150 tl dedı cok sasırdım ustelık orgınal parcalar getırtıcem ıstanbuldan dedı.fıyat cok az geldı.bıde yarın kendı servısıne baktırıcam bakalım ne fıyat bıcıcek.
sanırım resmı yanlıs boyutlarda gönderdım..gozle gorulen en buyuk hasar bu motorda fren kolunun yamuk olması dısında
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin inşaallah!:rendeer:
küheylan hayırlı olsun aramıza hoşgeldin
bir piaggio gunu mu duzenlesek yahu![]()