Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Aynı firmanın markaları olduğunu çok iyi biliyorum ayrıca ben gilerayıda çok beğenirim ayrıca kullanmışımdır ikisini birbirine sürtmüyorum yanlış anlamışsın beni ben her zaman İtalyanları savunurum ayrıca ön camları ikisininde farklıdır Aprilia uzundur bu orjinalinde böyledir dikkatli bakarsan görürsün.Ve şunuda söyleyim 190 km hızı gördüm ama camın denge bozduğuna inanmıyorum çünkü ok gibi gidiyordu kerata.Sanırım bu birazda Apriliada orjinalinde bulunan direksiyon amortisörünün çok büyük etkisi var.Motosiklet İtalyan işidir heleki scootersa kesinlikle İtalyan olmalıdır:cat:

dostum aprilliaların teknolojisi piaggio standardı olduğu için performansı tabiki süper olacaktır. benim bahsettiğim standart kullanım önerisi daha çok. yani senin motorunda da, benimkinde de, piaggio forumlarında da önerilen uzun rüzgar camıyla kullanım hızı maksimum 130 kmdir. motorun aerodinami ve denge performansının kısa camla aynı olacağı garanti edilmez, tehlike olacağı belirtilir.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar ben konya da ikamet ediyorum yeni runner 200 aldım ,tek sorun burda yetkili servis yok .bi problem olursa motoru nereye götürmeliyim , suzuki veya honda gibi servisler bakarmı buna . .?
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
İtalyana bakan servis yoksa japon motorlara bakan yerlere götür ama garanti dışı kalıcak.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
runner 200 ün rodajı kaç km dir ,
kitapçığında ilk 1000 km içinde max. hızın %80 inden fazla basmayın yazıyor.
bu rodaj 1000 km. demek mi acaba . .?
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
runner 200 ün rodajı kaç km dir ,
kitapçığında ilk 1000 km içinde max. hızın %80 inden fazla basmayın yazıyor.
bu rodaj 1000 km. demek mi acaba . .?

rodaj motosikletinizin fabrika çıkışlı parçalarının birbirine alışma sürecidir. süresi markadan markaya değişmekle beraber bir çok gilera ve piaggio modeli için bu 1000 km veya 1 aylık kullanım süresidir.

ve evet kitapçıkta belirtilen 1000 km bu rodaj süreci
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
benim runner 200 de kontağı açınca ön farların sağdaki yanıyor soldaki yanmıyor , uzun hüzmeyi açınca da sağdaki sönüyor sadece soldaki yanıyor ,
bu normalde böylemi yoksa benim motorda bi anormallik mi var ..?
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
93
genel olarak italyanların far yanış şekli aynıdır . Yani senin motorunda bir problem yok hepsi aynı anlayacağın
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
peki kontağı açınca yanan farı nasıl söndüreceğim , bi türlü bulamadım,
hep yanıkmı kalacak gece -gündüz . .
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
peki kontağı açınca yanan farı nasıl söndüreceğim , bi türlü bulamadım,
hep yanıkmı kalacak gece -gündüz . .


Evet orjinal hali o şekilde hep yanıyor, yanlız dikkat etiysen soldaki sinyal verme duğmesinin aynısından sağdada var ama boş duruyor 1000 bakımında far açma kapama düğmesi taktırmak istiyorum dersen (Kendi servisine) o bölüme orjinal düğme takıyorlar. İşcilik ve düğme dahil sanırım 25/30Ytl gider.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
specops sen runner 200 sahibi olarak hangi yağı kullanıyosun , kitapçıkta agip city hi-tech 4t öneriyor (diğer mekanik aksam aynı marka) ,bu markanin ürünlerini Türkiye de kim satıyo bilgin varmı . ?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
piaggio bu seneye kadar selena yag kullanıyordu bu sene degisti selena da kullanabilirsin yani
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
runner 200 de arka tekere aktarma zincirlemi yoksa şaftlamı oluyor ,kusura bakmayın cehalet işte ,merak ettim de . . .
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
slm arkadaşlar sanırım gilera kullanıcısı yok bu başlıkta ( benden başka )
arkadaşlar benim rüzgarlık camna ihtiyacım var nasıl bulabilirim yardım edebilirmisiniz acaba gilera gfr 125 için
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
specops sen runner 200 sahibi olarak hangi yağı kullanıyosun , kitapçıkta agip city hi-tech 4t öneriyor (diğer mekanik aksam aynı marka) ,bu markanin ürünlerini Türkiye de kim satıyo bilgin varmı . ?

SELENİA Hİ- SCOOTER 4T 5W- 40 ı kulanman tavsiye ediliyor bu yağ zaten italyan malı ve türkiyede arasan bulamasın ferco da var litresi 20ytl yani fiyatıda makul o yuzden bunu kulanman daha mantıklı. Ben 1200km redeyım 1000 bakımına yarın gıdıcem ve SELENİA koydurtucam.

Yağ koyulan bolumdekı yağ tıpasının hemen altında ve kıtapcıkta 5/40 yazıyor bu ayarda turkiyede yağ görmedim ben, en yakın 10/40 var. Sen konyadasın sanırım SELENİA bulamazsan Castrol Power Scooter1 10/40 kullan tavsiye ederim litresi 17ytl.

runner 200 de arka tekere aktarma zincirlemi yoksa şaftlamı oluyor ,kusura bakmayın cehalet işte ,merak ettim de . . .

Motordan fazla anlamam ama şaft arabada olur diye biliyorum :) motorda daha dorusu scooter da krank mili sanırım on varyatöre bağlı on varyatör arkadaki varyatöre kayış ile bağlı ve arkadaki varyatörde ayı zamanda debraj da var. sonuç olarak sanırım senin sorunun cevabı (hyr kayış ile) :)
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
11
selamlar herkeze 250 cc nexus um var arka amortisör ayarları hakkında 3 kademe ayarı vardır bilenler bilir.tek kişilik sürüş için olan pozisyonu hangisidir tereddütde kaldım,bi akıl veren olursa makbule geçer.Herkeze kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst