Aynı firmanın markaları olduğunu çok iyi biliyorum ayrıca ben gilerayıda çok beğenirim ayrıca kullanmışımdır ikisini birbirine sürtmüyorum yanlış anlamışsın beni ben her zaman İtalyanları savunurum ayrıca ön camları ikisininde farklıdır Aprilia uzundur bu orjinalinde böyledir dikkatli bakarsan görürsün.Ve şunuda söyleyim 190 km hızı gördüm ama camın denge bozduğuna inanmıyorum çünkü ok gibi gidiyordu kerata.Sanırım bu birazda Apriliada orjinalinde bulunan direksiyon amortisörünün çok büyük etkisi var.Motosiklet İtalyan işidir heleki scootersa kesinlikle İtalyan olmalıdır:cat:
runner 200 ün rodajı kaç km dir ,
kitapçığında ilk 1000 km içinde max. hızın %80 inden fazla basmayın yazıyor.
bu rodaj 1000 km. demek mi acaba . .?
bugun bir piaggio fly aldım...
artık bende piaggio kullancısıyım![]()
peki kontağı açınca yanan farı nasıl söndüreceğim , bi türlü bulamadım,
hep yanıkmı kalacak gece -gündüz . .
runner 200 de arka tekere aktarma zincirlemi yoksa şaftlamı oluyor ,kusura bakmayın cehalet işte ,merak ettim de . . .
specops sen runner 200 sahibi olarak hangi yağı kullanıyosun , kitapçıkta agip city hi-tech 4t öneriyor (diğer mekanik aksam aynı marka) ,bu markanin ürünlerini Türkiye de kim satıyo bilgin varmı . ?
runner 200 de arka tekere aktarma zincirlemi yoksa şaftlamı oluyor ,kusura bakmayın cehalet işte ,merak ettim de . . .