- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
Harika gidiyor.
Depoda sizdirmazliga karsi , icini benzine karsi bir recine (resin) ile kaplayabilirsin. Boylece paslanmaya karsi da onlem olur.
Bizim biraz da 3D leri paylasir isen sevinirim. Tasarima ne kadar sadik kaldigini gormek istiyorum acikcasi
Birde benim merak ettigim. Satik boya dedin. 1940-1950 lerde ne tur teknik ile boyanirmus bu motorlar bilgin varmi?
Depoda sizdirmazliga karsi , icini benzine karsi bir recine (resin) ile kaplayabilirsin. Boylece paslanmaya karsi da onlem olur.
Bizim biraz da 3D leri paylasir isen sevinirim. Tasarima ne kadar sadik kaldigini gormek istiyorum acikcasi
Birde benim merak ettigim. Satik boya dedin. 1940-1950 lerde ne tur teknik ile boyanirmus bu motorlar bilgin varmi?