2023-2024 model MT-25'ler de yatak sarma problemi

Katılım
11 Mar 2024
Mesajlar
257
Motosikleti
Honda CB750 Hornet - Triumph Bonneville Bobber
Yakın zamanda MT-25 almayı planlıyordum fakat son zamanlarda özellikle instagram ve youtube gibi mecralarda mt-25 3BİN km de yatak sardı vb. gibi bir sürü video ve başlık görüyorum açıkçası korkutmuyor değil.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Forumda MT-25'i olup da bu durumdan muzdarip olan kişiler varsa bilgilendirme yaparsa sevinirim. Çünkü çoğu kişinin motorunu da garantiye sokmamışlar.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Yakın zamanda MT-25 almayı planlıyordum fakat son zamanlarda özellikle instagram ve youtube gibi mecralarda mt-25 3BİN km de yatak sardı vb. gibi bir sürü video ve başlık görüyorum açıkçası korkutmuyor değil.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Forumda MT-25'i olup da bu durumdan muzdarip olan kişiler varsa bilgilendirme yaparsa sevinirim. Çünkü çoğu kişinin motorunu da garantiye sokmamışlar.
Arkadaşımın 2024kasa R25'i için yetkili servise (Mavimoto)'ya gittiğimiz de 2 3 tane MT25 ve R25 gördüm blokları sökülmüş bir şekilde duruyorlardı . Sorunca yağ bakımları eksiksiz yapılıyor ama çoğu yatak sarıyor bende bilmiyorum demişti orada ki usta , birisinin motosikletinin üstünde instagramı yazıyordu hesabına bakıyım dediğim de MT25'le lastik yakma ve tüm akrobatik hareketleri yaparken videoları var . Hiç bir Japon 2-3bin KMde sıkıntı çıkartmaz tek sıkıntısı R25'lerde 7-8bin devir civarı sağ grenaj veya kafa kısmından bir ses geliyor cızzz diye sürtünme sesi gibi kronikmiş .
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Arkadaşımın 2024kasa R25'i için yetkili servise (Mavimoto)'ya gittiğimiz de 2 3 tane MT25 ve R25 gördüm blokları sökülmüş bir şekilde duruyorlardı . Sorunca yağ bakımları eksiksiz yapılıyor ama çoğu yatak sarıyor bende bilmiyorum demişti orada ki usta , birisinin motosikletinin üstünde instagramı yazıyordu hesabına bakıyım dediğim de MT25'le lastik yakma ve tüm akrobatik hareketleri yaparken videoları var . Hiç bir Japon 2-3bin KMde sıkıntı çıkartmaz tek sıkıntısı R25'lerde 7-8bin devir civarı sağ grenaj veya kafa kısmından bir ses geliyor cızzz diye sürtünme sesi gibi kronikmiş .
O zaman yataklar kalilteli değil veya yağ pompaları sorunlu.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
O zaman yataklar kalilteli değil veya yağ pompaları sorunlu.
Sentede giderken çoğunluğu ratatata yaptığı için yatak sarıyor genelde :D daha dün önceden okuduğum lisenin önünde R25'li çocuğun birisi tekere çekti tamam iyi hoş o ana kadar sıkıntı yoktu birden tekerde gaz veriyim dedi ratat yapti ratatata yapamadan bloktan bir şeyler fırlamaya başladı :D .
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,666
Yarışmak için kırık dökük R25 ve MT25 toplayan insanlarla konuşun.
Ayı gibi sağlam o bloklar, ama kaldırabilecekleri işkencenin de hududu var elbette.

Ha 23'te bir güncelleme geldi mi bişeyleri değiştirdiler mi bilmiyorum, daha eski 25 blokları hep benim dediklerim. ama çok da ihtimal vermiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,773
Yarışmak için kırık dökük R25 ve MT25 toplayan insanlarla konuşun.
Ayı gibi sağlam o bloklar, ama kaldırabilecekleri işkencenin de hududu var elbette.

Ha 23'te bir güncelleme geldi mi bişeyleri değiştirdiler mi bilmiyorum, daha eski 25 blokları hep benim dediklerim. ama çok da ihtimal vermiyorum.
A2'nin kullanabildiği en ucuz Japon'lardan birisi R25 ve MT25'dir piste vs. çıkıcam şehriçinde apaçilik yapmak için birebir modeller o yüzden böyle ama cidden çok sağlam bloklardan.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,666
A2'nin kullanabildiği en ucuz Japon'lardan birisi R25 ve MT25'dir piste vs. çıkıcam şehriçinde apaçilik yapmak için birebir modeller o yüzden böyle ama cidden çok sağlam bloklardan.

Öyle, daha dün bir arkadaşımla konuştuk, sokakta yüksek cc sürmek istemiyorum artık, antreman motoru alıp kapalı alan / hacıllı / pist antreman yapıcam artık dedi. Formül belli, kazalı MT25 yallah tazyik. RC390 da olur ama her türlü daha maliyetli olur. Parada sorun yoksa tamam başka daha iyi çözümler çıkartılır ama bugün Türkiye'deki pahalılık para varsa da insanın sinirini bozuyor, o yüzden Yamaha 25 iyidir çiçektir.
 
Katılım
29 Ocak 2025
Mesajlar
110
Motosikleti
Honda CB600F Hornet, Yamaha MT 07, Yamaha XJ6N, Honda CBR600RR, Yamaha MT25
Eveet bu konuyu görünce yazmak istedim dün mt25 im yatak sardı bu motorların yağ pompası çok önde olduğu için ve bende 90 derece tekerde gittiğim için yağsız kalıp yatak sardı mesele şu ki tekerde giderken olmadı ilk önce güçten düştüğünü anladım eskisi gibi değildi motor 3 günlük süreç bu anlattıklarım güçten düştükden sonra motorun çalışma sesi arttı çok çok az ve tekerde bloğu çok dinlerim tekere giderkenki ve düz giderkenki sesi çok farklıydı dün normal yolumda ilerlerken bi anda motor kastı kendini hemen debriyajı sıkıp sağda durdum ve o 4.000-6.000 devir de gelen o yatak sesini duydum moraller sıfır stunt bike olarak çok güzel bi model ancak teker yapayım zorlayım edeyim debriyaj keseyim işlerine pek gelmiyor sanırım en az bi 50k yicek ns200 üm vardı bundan yaklaşık 3 sene önce onuda stunt için ayarlamıştım elden fren 56t dişli vs vs onuda bu denli teker maceralarım olmuştu ve km si 55.000 di tık demiyodu onuda satma nedendim düşünce şase kırıldı mt25 serisi bu işler için pek iyi değil onu pahalı yoldan anlamış oldum biraz da salaklığım var neyse sağlık olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iisvl5k.jpeg
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Eveet bu konuyu görünce yazmak istedim dün mt25 im yatak sardı bu motorların yağ pompası çok önde olduğu için ve bende 90 derece tekerde gittiğim için yağsız kalıp yatak sardı mesele şu ki tekerde giderken olmadı ilk önce güçten düştüğünü anladım eskisi gibi değildi motor 3 günlük süreç bu anlattıklarım güçten düştükden sonra motorun çalışma sesi arttı çok çok az ve tekerde bloğu çok dinlerim tekere giderkenki ve düz giderkenki sesi çok farklıydı dün normal yolumda ilerlerken bi anda motor kastı kendini hemen debriyajı sıkıp sağda durdum ve o 4.000-6.000 devir de gelen o yatak sesini duydum moraller sıfır stunt bike olarak çok güzel bi model ancak teker yapayım zorlayım edeyim debriyaj keseyim işlerine pek gelmiyor sanırım en az bi 50k yicek ns200 üm vardı bundan yaklaşık 3 sene önce onuda stunt için ayarlamıştım elden fren 56t dişli vs vs onuda bu denli teker maceralarım olmuştu ve km si 55.000 di tık demiyodu onuda satma nedendim düşünce şase kırıldı mt25 serisi bu işler için pek iyi değil onu pahalı yoldan anlamış oldum biraz da salaklığım var neyse sağlık olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iisvl5k.jpeg
Geçmiş olsun....
 
Katılım
19 Ara 2025
Mesajlar
119
Eveet bu konuyu görünce yazmak istedim dün mt25 im yatak sardı bu motorların yağ pompası çok önde olduğu için ve bende 90 derece tekerde gittiğim için yağsız kalıp yatak sardı mesele şu ki tekerde giderken olmadı ilk önce güçten düştüğünü anladım eskisi gibi değildi motor 3 günlük süreç bu anlattıklarım güçten düştükden sonra motorun çalışma sesi arttı çok çok az ve tekerde bloğu çok dinlerim tekere giderkenki ve düz giderkenki sesi çok farklıydı dün normal yolumda ilerlerken bi anda motor kastı kendini hemen debriyajı sıkıp sağda durdum ve o 4.000-6.000 devir de gelen o yatak sesini duydum moraller sıfır stunt bike olarak çok güzel bi model ancak teker yapayım zorlayım edeyim debriyaj keseyim işlerine pek gelmiyor sanırım en az bi 50k yicek ns200 üm vardı bundan yaklaşık 3 sene önce onuda stunt için ayarlamıştım elden fren 56t dişli vs vs onuda bu denli teker maceralarım olmuştu ve km si 55.000 di tık demiyodu onuda satma nedendim düşünce şase kırıldı mt25 serisi bu işler için pek iyi değil onu pahalı yoldan anlamış oldum biraz da salaklığım var neyse sağlık olsun
Geçmiş olsun Dost, bi laf vardır; Kafasına vura vura anlatıcaksın diye. Senin ki bir nevi ondan oldu.
Genel olarak da Teker, Stopie gibi hareketleri bırakman senin sağlığın açısından iyi olur.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,540
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Eskiden Hyosung GT250R vardı. Krank kırıyor diye meşhur edilen. Aslında kronik sürücü arızası vardı. Mt25-R25'i insan gibi kullanan görmek mümkün mü ? Bunca yıldır bu konularda gerçekten haklı şikayeti KTM'de gördüm. Cf-moto, Bajaj kullanıcılarını da yollarda görüyoruz. Çoğu kronikli.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Yazık arkadaşlar. Düşşeniz bir yeriniz kırılsa fena olur. Bırakın bu teker işini. R1 cambazı Tek teker Arif teker yaparken vefat etti, hem de bizim mahallede. Aniden bir pickup çıktı ona çarptı. Yol şartlarını bilemiyorsunuz. Biri çıkabiliyor. Nefes almak güzel bir şey ama iki ayağının üstünde sağlam ve sıhhatliyken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst