Orange County Choppers Batıyor

Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
en son bildigim işleri büyüttüler ve 3 model motoru baz alarak seri üretime geçtirdikleriydi
batma konusu bununla ilişkili olabilir

amerikan sistemi düşene bir tekmede sen at mantığında

bir anda bakmıssın herşeyini elinden almışlar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Battı balık yan gider..Battık deyip vergi ödemeyeceklerdir..
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
İlk sayfadaki resimde zayıf çıkmış yine,

tv de seyrediyorum,

tombalak oğlan yus yuvarlak olmuş resmen, saç sakal berdüş gibi bi hal almış
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Bunlarin amaci hem vergiden kacmak hem reklam hemde daha sıkı dostlar
edinmek vs Televizion bunları show insanina çevirmiş.
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Ben bunları bir kaç defa izlemiştim. Bunlar motor siparişi olmadan üretim yapmıyorlardı bildiğim kadarıyla. Buda peşin para+kar demek oluyor. Belgesel ilede eminim gelirleri ve popülerlikleri artıyordur. Yani kısaca batmaları biraz zor gibi. Dikkat çekme veya vergi nedeniyle böyle bir durum gösteriyor olabilirler.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şımarık insanlar.
tamam güzel üretim yapıyorlar,çok izlemişimdir bölümlerini ama iş disiplini yok klasik abd mantığı.
ayağını yorganına göre sallayacaksın,yoksa yorgan kısa gelir açıkta kalırsın.
bunların biz Türkler'den daha çok öğrenecekleri var başta ATA sözlerimiz :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim..bu adamlar işlerini bilen adamlar..evet her ne kadar bir çok şeyi gösteriş amaçlı yapsalarda her ne kadar şımarsalarda ya da her ne kadar disiplinden yoksun olsalar da adamlar güzel işler yapıyorlar..burada amaç o motorları üretmekse eğer (ki tüm motorlar kendi tasarımları) öyle de böyle de bunu başarıyorlar..şımarıklar mı evet. bazen sırf şhow için saçmalıyorlar mı? evet. peki işlerini iyi yapıyorlar mı...?
bence evet..
ama gerçekten batıyorlar mı yoksa bu bir politika mı..orasını bilemeyiz..
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
27
bende bir custom üretiçisi olarak çok üzüldüm,bu tarz üretimleri yapmak çok zor ve bayabir sermaye istiyor malesef allah yardımcıları olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst