Orange County Choppers Batıyor

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Vatandaş kask takmadığı için, 20 mil süratle giden motorundan arkaya düşüp öldü, çenesi açık kask taksa bile kurtulacakken :) Motorları örnek olabilir ama kendisi asla değil, vatandaşın ölümünü alman bir herifle yaptıkları chopper yarışmasında izlemiştim, larry nin anısına falan muhabbeti olmuştu, bu arada herif program yapılırken ölmüş, başlangıçta falan hiç bahsetmiyorlardı...

Çekim için show yaparken öldü tabi. Hatta yaptığı bir motorun üzerinde ayakta kullanırken düştüğü için vs vs. Yine de bu onun alemin en orjinal tasarımcısı olduğu gerçeğini değiştirmez benim için
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
58
abilerim bırakın 2 motordan 100 bin dolar çıkartmayı adamlar bi pres tezgahı kursa köşeyi dönerler, bende okul kimğilimi onlara götürürüm.:queen: tiplere bak bak gül :queen::queen:
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Çekim için show yaparken öldü tabi. Hatta yaptığı bir motorun üzerinde ayakta kullanırken düştüğü için vs vs. Yine de bu onun alemin en orjinal tasarımcısı olduğu gerçeğini değiştirmez benim için

Evet o programda zinciri kaynaklayarak şase haline getirmişti , güzel bir motor ve tasarımdı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zanedersem 100.000$ ufak bir rakam onlar için, herhalde bir 0 eksik 1.000.000$ demek istemis. Arkadaslarinda dedigi gibi adamlar bir motoru en ucuzu 30.000$ yapiyorlar , 3 tane satsa paçayi aninda kurtarir bu yüzden bence rakamlarda yanlislik var.

Birde hade diyelim batiyor ama hangisi babasimi ? oglumu ? çünkü iki ayri chopper öretici oldular. Babasi batmaz bence batsa batsa oglu batar çünkü sonuçta babayi herkes bilir tanir ama ogul daha yeni müsteri kazanmasi zor olur ve hatta babasinin müsterilerini kendine çekebilmesi imkansiz gibi...
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Vah vah vah... çok üzüldüm.:salut:
Adamlar güzel işler yapıyor olabilirler neteküm, bizim hiç bir zaman ulaşamayacağımız makinaları yapıp, ağzımızın suyunu akıtıyorlardı.
Bir laf varya; "Bana faydası olmayan kilisenin papazını.............." diye. Benim için durum aynen öyle.
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Aynı V-Twin motoru benzer şaselerin içine koyup tasarım diye yutturuyorlardı bence. Garip şekilli benzin depoları yapıp koyuyorlardı sonra motorun üstüne. Böyle olacağı belliydi zaten :)
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
6qa13k.png

2a8q9mr.png

dcads0.png

25heana.png


occ yapımı farklı birkaç model
evet tek custom yapan firma değiller yada en iyisi
fakat dünya çapında ünleri var

kavga etmekten vakit ayırabildikleri zamanlarda güzel eğlenceli bir program tv başında takip edebileceğimiz başka bir custom şirketi yok
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
5 yıldır MT'deyim, bir haberin yorumlarına bu kadar güldüğüm azdır :mrgreen:

yorumlara gülmekten yıkıldım yaa ::xs06::::xs06::

valla çok şımarklardı, parayı savura savura olacağı buydu,
kavga ettikleri vakit kadar 1000 motor daha yaparlardı.:)

yok ya onlara bişey olmaz. adam gbi işlerini yaparlarsa, tekrar ayağa kalkabilirler.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
yorumlara gülmekten yıkıldım yaa ::xs06::::xs06::

valla çok şımarklardı, parayı savura savura olacağı buydu,
kavga ettikleri vakit kadar 1000 motor daha yaparlardı.:)

yok ya onlara bişey olmaz. adam gbi işlerini yaparlarsa, tekrar ayağa kalkabilirler.

Beyler işin şov kısmı o kavgalar... O kavgalar olmasa onlar o kadar isim yapamazdı.. satsın hummer'ını ödesin borcu alla alla:rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Baba olan yarma kamyoneti ile eski dükkanı yıkmışt.Ekmek yediği yere sı..an böyle olur işte:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bence de asli yoktur bu haberin.. $100.000 bu elemanlar icin komik bir rakam. Veresiye parcalarca 2 motor yapsalar zaten karsilarlar :p
Evleri arabalari da hic soylemiyorum :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Banka kredisi ile iş yaparsan olacağı budur.. Bankalar iyi gün dostudur. Kredi ile işini büyüteceksen devletten para alacaksın.
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
68
yenı bır program basladı dıscoveryde baba ıle ogulun karsılıklı savası artık ogul da kendını bırsey sandı savasıyorlar babayla :D sanırım kurtuldular borctan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst