- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
hep o tombik oğlanın yüzünden, bi işin ucundan tutmadı tosbaa.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:.... Batsınlar yaaa, yeter zaten çok bıdı bıdı yapıyolardı son zamanlarda. İşten çok çene çalıyolar. Anca reyting
hep o tombik oğlanın yüzünden, bi işin ucundan tutmadı tosbaa.
Vatandaş kask takmadığı için, 20 mil süratle giden motorundan arkaya düşüp öldü, çenesi açık kask taksa bile kurtulacakkenMotorları örnek olabilir ama kendisi asla değil, vatandaşın ölümünü alman bir herifle yaptıkları chopper yarışmasında izlemiştim, larry nin anısına falan muhabbeti olmuştu, bu arada herif program yapılırken ölmüş, başlangıçta falan hiç bahsetmiyorlardı...
Çekim için show yaparken öldü tabi. Hatta yaptığı bir motorun üzerinde ayakta kullanırken düştüğü için vs vs. Yine de bu onun alemin en orjinal tasarımcısı olduğu gerçeğini değiştirmez benim için
5 yıldır MT'deyim, bir haberin yorumlarına bu kadar güldüğüm azdır :mrgreen:
çok küfür diyolardı hep merak etmişimdir ne tarz küfür ediyolar die:mrgreen:[/QUO
kapa çeneni, git başımdan, canın cehennemeben tercüme edenin yalancısıyım :queen:
5 yıldır MT'deyim, bir haberin yorumlarına bu kadar güldüğüm azdır :mrgreen:
yorumlara gülmekten yıkıldım yaa ::xs06::::xs06::
valla çok şımarklardı, parayı savura savura olacağı buydu,
kavga ettikleri vakit kadar 1000 motor daha yaparlardı.
yok ya onlara bişey olmaz. adam gbi işlerini yaparlarsa, tekrar ayağa kalkabilirler.
hep o tombik oğlanın yüzünden, bi işin ucundan tutmadı tosbaa.