oooofff..yeter be

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya ben de aynen ya khutuck. odev diil de yarin iki finalim var. bıktım calismak zorunda olmaktan. kendi istegimizle o kadar az sey yapiorus ki su okullarda....... lanet ede ede bitiriyoruz en sonunda.
"linear algebra"ymiş... didinin didi:D hay alaam ya..... bana ne hemitian product tan yahu. yok complex valued functions mis, yok bunlarin gram-schmidt orthogonalization uymus..... alalla?!
ya valla da, gecenlerde sunu dusunuodm. boole durumlarda, evinin kapisinda bekleyen bi motorun olsa, ciksan biraz hava alsan, rahatlasan, sonna huuşu içinde devam etmez misin gikini cikartmadan? aah.. ah.. ne zaman iskender yioduk?:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst